Voetbaltopic #4

Ze hebben het ook niet verdiend. Kneuzen.

1 like

Nou dan ga we na aankomende wedstrijd lekker naar huis :skull:

1 like

Pff het erge is dat Oostenrijk ook weer niet zo goed was. Als ze zo hadden gespeeld als tegen Polen was het heel anders geweest. Het liep zooo moeizaam

Vond de tweede helft heel leuk om te kijken.

7 likes

Ik ook, stuk meer actie dan de wedstrijd tegen Frankrijk

1 like

Volgens mij wil Van Dijk heel andere dingen zeggen nu en moet zich inhouden. Wil stiekem wel als vlieg op de muur in de kleedkamer zijn nu, ben benieuwd wat ze tegen elkaar zeggen

9 likes

En nu? Waarschijnlijk Engeland of Spanje toch?

Ik zou dus echt noooit aanvoerder van zo’n team willen zijn he. Vreselijk als je je moet gaan lopen verantwoorden tegen zo’n kut reporter terwijl je bekaf bent en baalt.

12 likes

Ik vind het wel leuk om te zien hoe blij die Oostenrijkers op de achtergrond zijn met hun totaal onverwachte groepswinst

1 like

Die achterlijke vragen die ze ook stellen, wat wil ‘ie nou horen

3 likes

Ja zo door blijven hameren op wat het excuus is. Rot op joh. Denk dat ze daar nu in de kleedkamer pas over gaan praten.

1 like

Gelukkig mag je ook de prijzen de lucht in houden als het wel goed gaat

Niet dat hij een prijs gaat pakken met NL nu maar goed

2 likes

Rafael van der Vaart over Virgil van Dijk: ‘Ze hebben gespeeld net zoals hij praat. Het mag wel met wat meer passie, zoals ik praat’ :joy:

3 likes

Ik vind Rafael echt een bak jus, geen pit at all

En Virgil blijft altijd heel rustig, wat een stomme opmerking.

10 likes

Ik ga vd Vaart steeds leuker vinden

1 like

Ik vond dit de leukste wedstrijd van Oranje tot nu toe. Gebeurde veel, lekker veel doelpunten en behalve de gatenkaas achterin vond ik het ook stukken beter dan de andere wedstrijden

Was het ook helemaal eens met zn analyse in de rust.

Pierre daarentegen. Dat is pas een dooie

1 like

Die neemt zichzelf veel te serieus

2 likes

16x balverlies oioioi

Ja lekker makkelijk, het grootste minpunt (op Veerman na) achterwege laten

1 like