Voetbaltopic #4

Dit seizoen valt niet meer te redden, maar hopelijk komt alles weer op de rit voor volgend seizoen :sob:

1 like

Feyenoord speelt gelijk tegen FC Twente :expressionless:

Excelsior scoort en staat daardoor gelijk tegen Ajax :grin:

En toen scoorde Ajax weer :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

2 likes

Haha zelfde als toen Sparta gister eventjes voor Ajax stond in het klassement
Jammerrr

Ja was mooie goal van Rensch en idd wel leuk om weer eens te winnen. Wist al niet meer hoe het voelde

4 likes

Nou echt he! Nu alleen nog maar winnen. En ff snel een paniek aankoop voor de verdediging doen :joy:

1 like

Er zit sinds deze wedstrijd een goeie verdediger op de bank :joy: misschien kunnen we hem gewoon weer ff het veld insturen

Hahaha is ook nog een optie :joy::joy:

1 like

Mooi na alle ellende waar hij doorheen moest

7 likes

Johnny de verlosser :clap:t5::partying_face: Je ziet ook gewoon weer de spelers lachen en genieten.

4 likes

En nu: lekker achterover leunen in de wetenschap dat of Feyenoord of PSV punten gaat verliezen en in het meest gunstige geval wel allebei!

5 likes

Ja was weer eens leuk om te kijken idd!

Eigenlijk ook wel zin in deze wedstrijd. Hoop wel op een gelijkspel natuurlijk

2 likes

Ik ben sinds vorig jaar wat meer geïnteresseerd in voetbal. Woon in Rotterdam en kom uit de buurt van Eindhoven dus dit vind ik leuuuuheuuuk. Heb via via een ESPN inlog dus kan lekker kijken, helemaal zin in.

Edit: niet helemaal duidelijk uit m’n post, maar ik ben dus voor Feyenoord!!! :heart::white_heart:

3 likes

Zucht nu al geen zin om verder te kijken :tired_face:

1 like

Het wordt nog wel gelijk! Haha ideale eindstand voor mij als Ajacied :joy:

5 likes

Nou idd :weary:

2 likes

Spijt dat ik het wel gedaan heb ook :expressionless:

1 like

Denk het toch niet hoor :grin:

2 likes

Nee beetje jammer dit :joy: maar goed dit is alsnog beter dan Feyenoord winst.
Het kan nog gelijk :crossed_fingers:t5:

Wat kuuuuut dit