Het was een eigen goal. Maakt niet uit, bederft de feestvreugde verder niet.
We hadden al even geen eigen goal meer gehad :’)
Heerlijk dit. Wel een leuk toernooi zo.
Haha kwam ook later pas binnen bij mij, maar alsnog zonder die actie van Georgië was er ook geen eigen goal
Kan me overigens niet voorstellen dat dat losse haar van die ene spanjaard lekker speelt. Elastiekjes kosten bijna niks.
nee maar ze zijn wel altijd kwijt!
Eens het zijn net sokken!!
Ah jammer. Maar het was een kwestie van tijd.
Boo ![]()
Buitenspel!!!
![]()
O ik maakte een grapje
Ik snap niet waarom ze het niet gewoon doen zoals bij hockey: scheidsrechter kan var aanvragen als ‘ie zelf erg twijfelt, en elk team mag var aanvragen zo vaak ie wil tot dat ze het onterecht aanvragen.
Nou ik vind dat ze wel echt vechten hoor. Hopelijk schieten ze ‘m er nog in.
Jammer, gelukkig is er nog veel tijd over
Ja bij hockey werkt dat idd heel goed. Bij voetbal denk ik eerlijk gezegd dat de meeste scheidsrechters alsnog 9 vd 10 goals laten checken op buitenspel. Ik geef ze nog gelijk ook met het gezeik dat ze nu (al dan niet terecht) al over zich heen krijgen, je wil ook niet degene zijn die geen var heeft aangevraagd terwijl het wel buitenspel was.
Het stukje zuivere speeltijd mogen ze wel overnemen vind ik.
Ja God vooral DAT ook, ik snap niet dat ze dat stukje zuivere speeltijd niet doen. Echt eenvoudig, klaar met dat gejank en getijdrek. Het is zo vaak zo zuur nu.
alsjeblieeeeeft georgie pak ze
Omg zou toch niet weer een eigen doelpunt zijn, laat buitenspel nu even goed uitkomen
Oké dit was wel echt een mooi doelpunt. Jammer wel dat het nu 3-1 is want met 2-1 bleef de spanning er toch wel in, aangezien Georgië soms ineens een counter had.