Voetbaltopic #4

Jezus ik wil naar bed

1 like

Zou Ria dit ook voorzien hebben?

Wat een zooitje

1 like

Pfffff

Dit is pijnlijk

2 likes

Die kop, uch

Ugh… gadver.

Onverdiend gezien de wedstrijd

6 likes

Nou het was ook de kortst mogelijke penalty reeks :smiling_face_with_tear:

2 likes

ok al mijn hoop is op Zwitserland nu

1 like

Kijk, op basis van sympathie enzo had ik het Slovenië ook 1000000% gegund en ze hebben echt vechtlust laten zien. Maar dit is toch geen onverdiende uitslag op basis van de wedstrijd?

2 likes

Ik hoop dat Frankrijk Ronaldo nog een keer gaat laten huilen

6 likes

Ik kan echt niet tegen die triomfantelijke botox kop van hem

1 like

Dat zeker maar met het tot nu toe getoonde spel kunnen we misschien gelijk door naar de strafschoppen als de eerste helft perenwater is…

2 likes

True, misschien dat mbappé nog eerder huilt om zijn masker :joy:

1 like

Volgens mij hoort dit in het onpopulaire mening topic, maar volgens mij ben ik de enige die Ronaldo niet kan haten haha

3 likes

Nee ik heb net ook een hele preek gekregen van een vriend waarom hij ‘de goat’ is.

3 likes

Even een lekker onnozel feitje.
Van de 6 gespeelde wedstrijden in de achtste finales, zijn tot nu toe alle landen die als thuisploeg zijn aangemerkt door.

Hopelijk wordt dit vanavond doorbroken, want Nederland speelt vanavond als uitploeg

4 likes

Ik ''haat" hem niet, het is een goeie voetballer, maar de grote Ronaldo show is ook wel een keer klaar

4 likes

Dat. En ik zal hem sowieso nooit vergeven dat hij nu door het leven gaat als Ronaldo, terwijl er al een Ronaldo was, die ook kneitergoed was en duizendmaal sympathieker (en die voor zover ik weet ook geen beschuldigingen van verkrachting/seksueel misbruik heeft)

5 likes