Nog twee uur dan weten we het
Turkije staat 1-0 voor in ieder geval
Dankjewel. Ik had gezocht maar kennelijk niet de juiste zoekwoorden. Ik kwam enkel op de wedstrijd van vanavond uit.
Laat Turkije maar winnen met al die gele kaarten haha blijft straks amper een elftal over die volgende wedstrijd mee mag doen
Even wat teruggelezen hier, maar de meesten zijn wel erg negatief over NL. Zo slecht vond ik het echt niet (op Memphis na, die mag vertrekken).
Ik wil niet dat we tegen turkije gaan, ik heb geen vertrouwen in NL dat we de volgende wedstrijd gaan halen. Maar vind het zuurder om alle turken dan te horen juichen dan dat we gewoon in stilte ons verlies kunnen verwerken ![]()
Oostenrijk krijgt zoveel kansen, maar hij valt gewoon niet.
Ik zit echt met knallende koppijn te kijken omdat ik wil weten tegen wie we moeten. Schiet op. ![]()
Wat een kansen joh
Oei
Pohhhh wat een redding
Huh heel Turkije ineens gevloerd hahahahahaha
Jaa leuk tegen Turkije!
wauw die laatste redding van Turkije haha
![]()
Turkiyeeeeee!!!
Wel gewoon oprotten zaterdag joe
Zo, er wordt hier ineens heel hard getoeterd en geschreeuwd uit de flats. Dat hebben ze nog niet eerder gedaan hahaha
en toeteren gaan we
Ik wens jullie allemaal een fijne nachtrust
Snelste speler van het toernooi en van de Premier League, hij tikt de 40 km/u aan, bizar toch haha
Ik ben het eens hoor, hij speelde echt niet slecht en was volgens mij bij alle doelpunten betrokken.