Voetbaltopic #4

Ik zit echt met knallende koppijn te kijken omdat ik wil weten tegen wie we moeten. Schiet op. :joy:

Wat een kansen joh

Oei

Pohhhh wat een redding

2 likes

Huh heel Turkije ineens gevloerd hahahahahaha

1 like

Jaa leuk tegen Turkije!

wauw die laatste redding van Turkije haha :flushed: :flushed:

2 likes

Turkiyeeeeee!!!

Wel gewoon oprotten zaterdag joe

Zo, er wordt hier ineens heel hard getoeterd en geschreeuwd uit de flats. Dat hebben ze nog niet eerder gedaan hahaha

1 like

en toeteren gaan we

1 like

Ik wens jullie allemaal een fijne nachtrust

8 likes

Snelste speler van het toernooi en van de Premier League, hij tikt de 40 km/u aan, bizar toch haha

Ik ben het eens hoor, hij speelde echt niet slecht en was volgens mij bij alle doelpunten betrokken.

Jaaaaaaa de man die twee keer scoorde voor Turkije tegen Oostenrijk heeft een ban gekregen en mag niet meedoen tegen Nederland :partying_face::partying_face: en Kocku ook niet. Helaas is de aanvaller wel weer terug maar dit is toch wel een meevaller.

8 likes

Ze gaan blijkbaar wel in beroep.

En Erdogan komt blijkbaar ook zaterdag naar de wedstrijd :upside_down_face:
Wel weer echt een shitshow.

Denk kansloos hoor dat beroep

Hoop nu al dat NL wint al is het alleen al om die verongelijkte kop van Erdogan te zien. Opbokken.

2 likes

Pfoe heb best moeite met mijn scorito invullen

1 like

Same! Frankrijk-Portugal en Engeland-Zwitserland kan echt alle kanten op gaan.

Ik vind Spanje-Dui ook nog niet zo makkelijk…m scorito denkt 3-2 volgens mij. Geen idee of die ooit gelijk hebben. Op papier lijkt me wel leukste potje

1 like

Haha ja Frankrijk en Portugal zijn beide matig dit toernooi, de vraag is wie er minder matig gaat zijn.

Engeland - Zwitserland heb ik op gelijkspel gezet (als enige)

@DoornRoosje ik vraag me af of Duitsland - Spanje de leukste pot gaat zijn in real life. Vind vaak als toppers van het toernooi elkaar treffen, het vaak een bepaalde behoudendheid kent in het spel

2 likes