Net gekeken naar de terugblik van het EK 2017 van vrouwen! Nooit gedacht haha maar ik mis voetbal (ofja elke sport die ik volg eigenlijk gewoon)
Ahh pff ik mis het ook haha. Maar ook Formule 1, wielrennen, Olympische Spelen en ga maar door hahah.
AT5 gaat vandaag 25 jaar terug in de tijd, zo leuk om te kijken
ik kan hier al emo van worden
Ja haha ik snap t wel. Die Sneijder laat zich wel van zn slechtste kant zien de laatste tijd
Hahah ik zou het niet zo verwoorden maar ik snap het als Ajacied wel heel goed 
Huh want utrechtfans komen niet in dit topic of hoe bedoel je?
Kijkt iemand Duits voetbal? Ik dacht dat ik heel graag wilde dat onze competitie zonder publiek zou herstarten, maar dat is me toch een partij SAAI om naar te kijken 
Fox sports knutselt er dan wat publieksgeluid onder zodat het nog wat lijkt, maar je ziet aan die spelers dat ze geen druk voelen, ze spelen alsof het een zomeravond aan het strand is, gesjok, geen inzet, traag. Heel jammer eigenlijk.
Ja ben ook echt niet gemotiveerd om te kijken ofzo? Vergeet het steeds, als ik het dan zie pakt het me inderdaad ook niet echt. Ken het Duitse voetbal ook echt slecht dus dacht dat k misschien ook te weinig context had om het echt boeiend te vinden?
Ik begon heel enthousiast te kijken toen het weer begon. Helemaal hyped op de bank ooomg voetbal. Maar ik vond het dood saai
En normaal kijk ik echt wel veel wedstrijden van verschillende clubs/competities. Het âstadionâ geluid wat ze er onder zetten maakt het ook niet minder saai 
Ik heb 10 minuten gekeken en toen dacht ik al laat maar
ik hoop dat de premier league iets leuker is maar zal vast ook niet
Jaa ik gun het hem zo maar het is ook wel gek dat hij weg gaat na zo een lange tijd. Ik vind wel onwijs mooi dat hij met 34 gaat spelen 
Lekkere wedstrijd zo Barcelona - Bayern MĂŒnchen!
Prachtig dit, vermaak me echt zoooo goed met deze wedstrijd, constant actie
Jaaa genieten! Ben benieuwd met hoeveel goals we gaan eindigen.
Barca wordt wel echt van het veld geveegdâŠ
Ja Barca staat er zo maar beteuterd bij. Die geluidsopnames voor het publiek vind ik nog best goed werken trouwens
Ik kijk verplicht, maar vermaak me op zich wel
Ik kan echt huilen om barca
hopelijk herpakken ze zich in de 2e helft
2-7 gewoon! 
De tv van de buren loopt een halve minuut voor ofzo, dus als we mensen horen roepen/juichen weten we hier dat er een doelpunt wordt gemaakt. Helemaal kut zo