Voetbaltopic (Deel 1)

Gelukkig lijkt heel Nederland wel over deze tweet te vallen aan de reacties te zien nu. Wat een idioot zeg

1 like

Pfoeh ben er zo misselijk van en ben zo blij voor z’n familie en vrienden dat hij gestabiliseerd is

1 like

Omg wat een opluchting dat die foto echt is en dat hij stabiel is :sob: zit nu van opluchting te huilen

WTF. Echt
 hoe schaamteloos is deze idioot.

1 like

Ik zag het idd. Ik hoopte eerst een foute photoshop ofzo, maar ik heb me op zijn twitter gewaagd. Heel snel weer vertrokken :nauseated_face: hij weet niet eens of Eriksen gevaccineerd is?

3 likes

Jezus same hoor
 fucking heftig hoop echt dat het goed komt met m

1 like

Ik ben echt zo opgelucht dat hij gestabiliseerd is en wakker is.

3 likes

Nou maar echt, je kon m in z’n ogen kijken
 echt een grove fout van de regie

4 likes

Ik hoop dat deze dramatische gebeurtenis als positief effect heeft dat veel meer mensen een reanimatiecursus gaan volgen.

6 likes

Echt deze verslaggever dude laat Ibrahim met rust! Ik vind Perez het wel echt super goed het oppakken door het gesprek over te nemen. Nu antwoord Ibrahim toevallig zelf.

14 likes

Perez is zeker niet mijn favo, want ik vind m vaak negatief over Ajax, maar hij doet t nu echt goed

4 likes

Ik ga maandag gelijk mijn BHV opfrissingscursus regelen. Hij moet pas over een halfjaar, maar hoe eerder hoe beter.

2 likes

Ja ik vind dat Perez het echt heel goed doet door het gesprek wat meer naar zich toe te trekken. Hij is duidelijk beter in staat dan Ibrahim om erover te praten dus ook goed dat hij die rol dan ook pakt.

Edit: Ook wel handig dat hij Deens spreekt, zo kunnen ze heel snel het laatste nieuws brengen.

8 likes

Ja knap dat hij dat zo kan! Lijkt me voor hem ook echt heel heftig en persoonlijk dichtbij.

2 likes

Ik twijfelde ook over een (online) curcus van een SEH arts over reanimatie. Ga het na aanleiding hiervan toch doen, hoe eng ook. Zo zie je maar weer; zelfs de meest sportieve mensen kan het overkomen. Gadver. Zelf ook ooit gereanimeerd en die artsen destijds nog steeds ontzettend dankbaar dat ik nog leef. Zo blij ook dat hij stabiel is nu. Wat moet zijn omgeving zich machteloos hebben gevoeld :four_leaf_clover::four_leaf_clover::four_leaf_clover:

7 likes

Mijne ook niet zit normaal tegen de tv te schreeuwen als hij Ajax weer afkraakt, maar nu vind ik hem echt het zo goed doen. Het zal hem als Deen + ex voetballer ook echt veel doen.

@Sundance ik wilde echt naar die studio rennen om Ibrahim daar persoonlijk weg te trekken. Hij lijkt nu weer een beetje bij te zijn gekomen.

3 likes

Ik vond het ook eng, maar sinds 2 maanden m’n EHBO gehaald, omdat ik op een vaccinatie locatie werk en ik ben er helemaal overheen. Wat een verademing dat ik weet wat ik moet doen als iemand zoiets overkomt. Mijn ouders hebben ook gelijk een AED aangeschaft voor bij de voordeur, omdat de meest dichtbijgelegen AED echt 2 km verderop is.

3 likes

Goh, voetbalzone piekt ook weer hoor. “Verschrikkelijke beelden uit Kopenhagen” DUS laten wij ze snel delen op het internet!!! Foto’s van zijn vriendin en van hemzelf op het moment dat hij op het veld lag.

Zelfde geldt voor Dumpert maar daar verwacht ik al niets beters meer van, afvoerputje van het internet.

2 likes

Ik denk dat dit wellicht ook extra impact heeft op een paar jongens van het NL team. Die worden wellicht ook teruggeworpen naar wat ze destijds met hun teamgenoot/vriend Nouri hebben zien gebeuren en hoe slecht hij daar uit is gekomen. Zo’n groot talent ook en wie weet hoe ver hij het gebracht had.

Ben echt blij om te horen dat Eriksen iig gestabiliseerd is. Hoop van harte dat hij volledig zal herstellen.

4 likes

Eindelijk gewoon beelden van het stadion zonder het moeten praten van presentator.