Ik ben nu voor Kroatië. Vind Frankrijk en Fransen stom (nationalistisch gedoe van ze, blehh) en Engeland met dat ‘coming home’ irriteert me ook. Dus hup Kroatië.
Daar heb je wel een beetje gelijk in ja haha maarjaaa
Ja is het eerste wat ik dacht, nu kunnen ze de finale verliezen en dat is nog erger dan de halve finale verliezen haha
Ik ben voor Engeland maar alleen maar omdat ik daar woon en het me leuk lijkt om mee te maken en ik heb voor Nederland zo snel ziet zie gebeuren dus heb het gevoel dat dit mijn enige kans is hahah
Ja, soms. Niet vaak hoor, maar erger me altijd aan dat tijdrekken op het einde
Zo blij met deze uitkomst . Ik heb voor Engeland - Kroatië geen voorkeur maar ik hoop dat Frankrijk het welk wint!
Ergens wel leuk dat we zowel door Duitsland als België werden uitgelachen dat we niet meedoen maar zij net zo veel (weinig in dit geval) hebben
Kroaten zijn ook heel nationalistisch hoor haha
Ben er nog nooit geweest dus geen idee eigenlijk haha! Dan blijven er weinig opties over
Maar jullie doen nog steeds niet mee hoor
Dat haar
Wat een kutwedstrijd zo jammer. Ik gun het Frankrijk écht niet, ze spelen zo saai.
Dus nu ben ik voor Kroatië want die hebben de Nederlandse vlag en de Brabantse vlag gecombineerd in hun vlag
Hmm, goede reden. Voor Kroatië dus vanaf nu.
Heee koekiemonster
België heeft megaveel topspelers. Had dit wel verwacht.
Dat hoor ik dus heel vaak, maar geloof dat stiekem niet zo. Het gaat al zo lang over hoe goed jullie zijn en dat jullie ver kunnen komen, dan geloof je daar toch stiekem ook wel een beetje in?