Voetbaltopic (Deel 1)

Hij mag wel bij mij slapen! :blush:

Edit: @quantum bij jou tandenpoetsen en dan bij mij slapen?

2 likes

weer zoā€™n idioot die het veld komt oprennen?

Toch een domper zoā€™n einde en niet vanwege de score.

Hhahaha i love it

1 like

of toch ronaldomijnschatje

2 likes

Cool die matcht mooi met die van mij van ronaldo :sweat_smile:

1 like

Ik ben voor Duitsland, hallo Mats Hummels

1 like

hahahaha ja :ā€™)

1 like

ooooooh ik hoor net waanzinnig nieuws, ronaldo heeft gezegd dat het leuk was bij madrid, maar dat ie zn toekomst binnenkort zal aankondigen. Kan dat betekenen dat ie dit spaghetti kapsel weer heeft teruggebracht om daarmee zijn terugkomst naar united aan te kondigen? a girl can dream

2 likes

Ja WK leuk, heb er zin in.
Vind het wel echt jammer dat Chili er niet bij zit deze keer.

Denk dat Frankrijk wel kansje maakt, Duitsland natuurlijk altijd kanshebbert, ben heel benieuwd of Belgiƫ wat verwachtingen weet waar te maken, maar vind eigenlijk geen van deze landen leuk om te supporten.

Engeland vind ik altijd leuk, maar die komen toch nooit voorbij de poule fase, ArgentiniĆ« en BraziliĆ« heb ik echt niks meeā€¦ Dus dan hou ik het toch maar op Portugaaaaaal :smile:

Even los van alles, welke club(s) supporten jullie eigenlijk?

Feyenoord! En in het buitenland heb ik altijd wel sympathie voor Liverpool.

2 likes

Mijn club heeft zo weinig supporters dat ik direct herkenbaar zou zijn als ik het zou zeggen. Is ook in de Jupiler League haha. Maar verder Real Madrid, Chelsea en Galatasaray en qua landen Duitsland! En jij?

2 likes

Hahaha nee als je anoniem wil blijven snap ik dat!!

Manchester United is wel echt mn cluppie! Toen baros nog speelde vond ik liverpool ook leuk, en ik vind (mijn 16jarige ik zou zich schamen dat ik dit nu zeg) arsenal de laatste tijd ook wel leuk om te kijken :hugs:

In NL altijd Ajaxxxx, vanaf mn 12e naar veel wedstrijden gegaan, maar vanaf mn 16e begon ik engels voetbal veel leuker te vinden!

En verder vind ik juventus leuk, real madrid en Chili :sunglasses:

1 like

Mijn clubbie is ado den haag. En verder vind ik Liverpool, Juventus en Barcelona leuk :smiley:

1 like

Ja zeker ik kijk als ik tijd heb! Al kijk ik in de groepsfase heel selectief haha. Belgiƫ sowieso en waarvan ik denk dat het mooie wedstrijden zijn. Net als morgen Portugal-Spanje.

1 like

Ik ben voor Ajax, alhoewel ik jaren voetbal niet echt heb gevolgd. En ook nu eigenlijk alleen Ajax, rest boeit niet zo. Qua buitenland heb ik wel een zwak voor Liverpool.

Het wk ga ik niet volgen en het maakt me niet zoveel uit wie wint. Marokko met uitblinkende Ziyech zou leuk zijn: drijft de prijs voor hem lekker omhoog!

1 like

Aah leuk weer veel voetbal op tv :biggrin:
Wat mij betreft kan het wk gewoon hier!

Ik ga sowieso de Belgen volgen denk ik en dan zie ik wel welke matchen ik nog kan meepikken! Ik ben vooral benieuwd naar hoe Ijsland het gaat doen, ik heb zoveel sympathie voor hen, zoā€™n relatief klein land qua inwoners en toch op het WK staan, vind ik gewoon erg knap.

1 like

Een eigen goal. Wtf Marokko.

2 likes