Ja joh ik had t zelf ook niet meer! Hele wedstrijd klagen en zeuren en dan toch 3 punten binnen slepen 
Volgens mn fitbit was mn hartslag ongeveer 2x zo hoog als normaal haha
Ja joh ik had t zelf ook niet meer! Hele wedstrijd klagen en zeuren en dan toch 3 punten binnen slepen 
Volgens mn fitbit was mn hartslag ongeveer 2x zo hoog als normaal haha
Kijkt iemand psv nu? En kan je mij uitleggen waarom het met buitenspel was, wat dit begrijp ik niet ? 
Ja nu was er sensatie, maar de rest viel tegen vond ik!
Ja echt zonde! Maar ik vind de tegenstander wel beter deze keer.
Straks klassieker, zin in!
Wel erg trouwens van die helicopter crash bij Leicester city. Die man was echt erg geliefd onder de supporters. Hij heeft zoveel betekent voor die club.
Ook el clasico vandaag. Hoop echt dat Barcelona wint.
Jaaa hier nog een voetbal liefhebber. Ben zenuwachtig voor de klassieker. Feyenoord fan hier 
Jezusss st juste nergens voor nodig. Bah bah
Hoe dom kan je zijn
Echt hè. Nu kan feyenoord het vergeten.
Hopen op een wonder tegen beter weten in
Heel hard hopen haha
Zo hallo Feyenoord. Dat is wel heel dom. 2 gele kaarten en een rode. Wat denken jullie dat het wordt? Ik gok 2-0
Een discutabele 1-0. Duwt Dolberg hem niet door?
Ja vond ik ook al. Ik denk dat het eerder een 3-1 gaat worden ofz.
Ok die commentator bij el clasico is wel heel erg irritant. Dan heb ik nog liever Jan Smit bij het songfestival hoor.
Yes! Helaas niet de spannende wedstrijd waar ik op had gehoopt. Jammer dat Dolberg niet heel de wedstrijd heeft gespeeld.
Vooral de tweede helft viel tegen idd vond ik. Maar ben eigenlijk wel tevreden, had verwacht dat het lastiger zou worden, dus dan is 3-0 prima!
Denk idd ook dat dat uitmaakt voor de sfeer. Vind gezonde rivaliteit op de tribunes altijd wel leuk. Maar toen ik nog regelmatig naar wedstrijden ging vond ik Europese avonden altijd wel meer bijzonder qua sfeer dan Eredivisie/beker. Soms mis ik het wel heel erg dat ik niet meer in het stadion zit, als ik bijvoorbeeld wedstrijden als dinsdag zie inderdaad. Jij hebt een seizoenskaart denk ik dan of niet?
Ja klopt, Europees is sowieso altijd wel leuker. Ik heb een seizoenskaart idd. En nu voor thuiswedstrijden CL maar weer eens passe partout. Dat had ik al paar jaar niet meer gedaan, Europees thuis, maar is toch wel weer leuk