Gaat ajax dan toch weer naar 1(!!!)
En nu maar hopen dat ze zelf geen fouten meer maken!
Ja ook gezien het verloop van de rest van de wedstrijd. Zou typisch zijnā¦
Jammer dit, maar ik hou wel echt van zoān spannende competitie ontknoping.
Ik vind het wel echt bizar als je kijkt naar Ajax en PSV tov de rest. 20 punten maar vooral ook zoān groot verschil in kwaliteit.
Ja, bizar dat verschil!
Ik zelf niet, mijn vader is net vertrokken. Maar ben alsnog zelf ook zenuwachtig haha. We gaan het zien vanavondā¦
Omg ik ben zoooo gespannen en heb er zon zin in ook!!!
Ik ga gewoon lekker thuis in mān eentje op mān laptop kijken, woon niet in Nederland nu en had niet zoān zin om in de pub te gaan zitten waar het overgrote deel van de mensen wss toch Manchester U - FC Barcelona aan het kijken is. Snap echt niet waarom in deze fase de wedstrijden nog tegelijk zijn?
heeft iemand een link waardoor ik live kan streamen?
Ik ben gewoon nerveus. Slaat echt helemaal nergens op dit 
Wat gaat het worden denken jullie?
Ik vind het echt een moeilijke.
Nadat ze Real verslagen hebben, lijkt het evident ofzo dat ze Juve ook gaan verslaan. Maar Juventus heeft natuurlijk die wedstrijden tegen Real goed kunnen analyseren. Dus ik verwacht een gelijkspel. (Hoop natuurlijk winst!) Jij?
Wat deed De Ligt net? Waaorm die veter in zān schoen???
Volgens mij probeerde hij zijn veter te strikken maar raakte die toen alleen maar verder in de knoop en gaf ie 't toen op haha
Vind ik ook ja! Nu mag hij er ook wel in⦠Verdienen ze!
Ik vind het zo spannend! Probeer ondertussen mān scriptie af te maken maar lukt niet echt⦠Vind dat ze het tot nu toe goed doen maar Juve ook!
Ajax heeft tot nu toe wel echt goede kansen gehad. Hopelijk houden ze dit nog 60 minuten vol
Ajax staat zān mannetje echt nog wel, valt me zeker niet tegen!