Voetbaltopic (Deel 1)

Je hoeft niet heel blij of heel enthousiast te zijn, maar als je van voetbal houdt moet je op zn minst respect hebben voor de prestatie die dit Ajax heeft neergezet en ook wat het voor de andere grote clubs in Nederland doet (rechtstreekse plaatsing CL).

Ik ben nog steeds een beetje hyped na gisteren, ik vond het surrealistisch, mn cluppie, na al die zware jaren van met lege handen staan, kunnen we nu kampioen worden, de beker winnen, en de CL!
Ik had toen Ajax naar de kwartfinales ging een weddenschap gemaakt met een vriend, hij zou een tattoo van Nico laten zetten en ik mijn auto beplakken met een teamfoto als Ajax de CL zou winnen :grimacing::joy:

4 likes

Ik ook nog steeeeeeds hoor. Zit nog steeds filmpjes terug te kijekn en muziek te luisteren en heb echt regelmatig kippenvel hahahahaa. maar kijk dit spel dan joh!!! daar word je toch gewoon gelukkig van

This is the best gif you will watch tonight. It's not a goal, but it is just beautiful to watch. Ajax are amazing. 👌🏾♥️pic.twitter.com/3NIxAG8m9i

— World Cup (@FlFAWC2018) 16 april 2019

Ik ben trouwens wel benieuwd naar de experience van Ajax - Spurs kijken in een pub in Engeland in m’n Ajax shirt over ene paar weken hahahaha, I’ll report back als ik dat overleef

3 likes

Leuk artikel!

2 likes

Zit Ajax - Groningen te kijken en hoop echt dat ze de 3 punten mee naar huis kunnen nemen… Groningen houdt het goed dicht

Same same. Heb goede hoop.

Haha jij meer dan ik

Het is inmiddels al wat afgenomen

Jaaaa :smile:

1 like

En dan doe je zoiets? Al geel voor het uittrekken van het shirt en dan is 't klaar

1 like

Zat net rustig te poepen tijdens de goal. Niet zo rustig afgeveegd. Beter houden we 't nog tien minuten vol zo…

1 like

Ik erger me vooral aan TAKliafico

1 like

Ik durf amper meer te kijken man

1 like

Hahaha sinds Secret Santa! Vrij trots op deze creatie.

2 likes

Pfieuwww wat een opluchting!

2 likes

Nu kan ik met een gerust hart bier gaan drinken

1 like

Hahaha love jouw avatar!

2 likes

Hahaha heel chill je avatar

1 like

Ik zal maar niet zeggen voor welke club ik ben. Maar love het feit dat je je avatar een Ajax shirt hebt aangetrokken :joy:

1 like

Om het goed te maken; mijn vriend is ook voor Ajax.

Ik denk inderdaad de onvrede richting zijn ploeggenoten als ik deze website lees. https://www.google.com/amp/s/m.voetbalzone.nl/amp/doc.asp%3Fuid=350253

1 like