Voetbaltopic (Deel 1)

Zo idd! Ging echt van oké, naar helemaal slecht. Vrees een flinke hersenschudding. Vind het echt heel sneu. Jan is mn favoriete oud-Ajacied!

Jeetje dat zag er niet goed uit. Werd er helemaal naar van. Hopelijk gaat het goed met hem!

Ja en volgens mij moest ie ook spugen net voordat hij flauw viel.

Ah dit vind ik heel sneu, hopelijk voor hem valt het mee

Ja zo zielig… Zag er echt naar uit.

Snap ook echt niet dat hij nog terug mocht komen in het veld, met zo’n hoofdblessure zou je toch meteen denken aan een soort hersenschuddingprotecol

1 like

Hopelijk gaat het goed met Jan!

Soms denk ik wel bij Ajax nou kom op, snoei die bal erin en niet zo eeuwig overspelen voor het doel.

1 like

Even een kwartier rustig ademen!

1 like

Pfoe nou he! Ik sta stijf van de zenuwen bleghhh

1 like

#BILLENKNIJPEN

1 like

Ga jij huilen als Ajax vandaag wint?

  • JA!
  • Nee, malle meit

0 stemmers

1 like

Haha ja ik ben gewoon te emo

1 like

Inderdaad wat @Cadeaupapier zegt, volgende week wel. Tenzij er straks ineens heel veel doelpunten gaan vallen in het voordeel van Ajax, dan misschien wel haha.

1 like

Nee, want mn vriend is erbij…
Maar als ik alleen zou zijn had ik bij het eerste doelpunt al geweend :woman_shrugging:

1 like

Ik ben moe maar wil ook Ajax afkijken :sob:

2 likes

Normaal zou ik al lang half liggen te tukken, zo lekker met voetbal op de achtergrond. Nu heeft mijn vriend moeten beloven dat hij me hoe dan ook wakker houdt :sweat_smile:

Haha ja dit is al een uur na mijn bedtijd :see_no_evil: net de hond maar even laten plassen, door de frisse lucht wat meer wakker

Schijnt goed te gaan met Jan in de kleedkamer lees ik op Twitter .

14 likes

Ik val even binnen in dit topic maar wat is ajax aan het doen? 2e helft is tot nu toe helemaal niks joh terwijl ze zo goed begonnen in de 1e helft…

1 like

Nou inderdaad… Lijkt nergens op nu! Jammer. Was zo fijn om naar te kijken eerste helft!