Ook de manier waarop, zo zo kut.
God, laten we hopen dat we Barcelona dan maar de grond in stampen ofzo
Edit ooh wacht kut CL heeft geen derde plaats wedstrijd never mind ik ben te moe
Ik snap dat de emoties nu even de overhand nemen. Maar laten we het hier tenminste wel vredig houden, we hebben het al moeilijk genoeg allemaal
Toch nog Barca - Ajax 
Himmal in de war, laat maar
Ik krijg ook meteen allemaal berichten op mijn telefoon van niet-voetbalmensen. Ik ga het lekker negeren en mijn wereld beperken tot dit topic om samen te huilen 
Er komt geen wedstrijd voor Ajax meer in de CL??
Ik lig momenteel ergens in een hoekje te huilen.

Dit kan toch niet waar zijn, zeg me dat het een slechte droom is…
Het maakt het gewoon extra zuur dat het in de laatste 30seconden gebeurt
Ik zit hier echt met tranen in mn ogen. Zo dichtbij
maar echt klasse hoe ze het zó ver hebben geschopt (no pun intended)
Net een tragedie. Ben zelf Feyenoorder maar dit moet heel veel pijn doen.
Ik heb ook echt het idee dat dit Ajax onredelijk vaak gebeurt. Dat het in de laatste seconde/minuten misgaat. Kan echt zoveel voorbeelden bedenken. Maar misschien is het wel niet zo en hebben fans van andere clubs dit met hun club net zo goed.
Had Onana maar niet zo moeten tijdrekken. Gewoon terecht die kaart. Wel zuur, dat wel.
Wat een teleurstelling 
Ben echt bloed-, bloed-, bloedchagrijnig. 90+6, zou niet eens toegestaan moeten zijn pffff.
En hoezo kwamen er 5 (!!!) minuten bij sowieso? Zoveel is er niet gebeurd de 2e helft, wat een onzin
What. The. Fuck.
Misschien dat ik gewoon een overdreven Ajacied ben, maar ben ook wel heel trots op onze club. In tijden niet zulke goede wedstrijden gespeeld. Daardoor baal ik ook wel extra dat sterke spelers weggaan. Ga je missen Frenkie
Onana had niet moeten tijdrekken…
Echt huilen gewoon dit.
Ja waarom kwamen er in godsnaam 5 minuten bij?? Vond ik echt heel raar.