Voetbaltopic (Deel 1)

hier nog een. al mijn hoop nu op liverpool.

1 like

Ja maar het is dus wel gebeurd. Tijdrekken is ook risico’s nemen. Helemaal als het zo close is.

Ik denk dat het voor Onana ook een lastige beslissing was geweest, dat tijdrekken van hem is zo vaak getolereerd door scheidsrechters, dan voelt het ook heel makkelijk om telkens die grens over te gaan. Hierbij zeg ik natuurlijk niet dat het een slimme zet is, maar ik vind hem wel begrijpelijk.

:disappointed_relieved:

Wie wil er nu ook, na zo een nipte frustrerende uitschakeling, met een microfoon onder zn neus op de nationale tv even komen zeggen dat ‘we trots mogen zijn en dat dit natuurlijk heel zuur is’
(Kan zo communicatieverantwoordelijke worden)

Onana heeft ook genoeg goede reddingen gehad, en andere spelers hebben goede kansen gemist. Je kunt het niet enkel Onana verwijten

Zegt Advocaat “net als gisteren met Barcelona”. Eh excuse me? Vind 4-0 wel even iets heel anders dan 90+6.…………

2 likes

Deze twee halve finales stonden wel in het teken van onverwachte comebacks zeg.

3 likes

Het klopt ook gewoon niet. Zonder tijd rekken zat hij gewoon hoor. Ze fluiten nooit af bij een laatste actie. En anders zat ie misschien 20 seconden eerder.

Zou nog eerder Schöne de schuld geven die de keeper in de weg loopt bij de 2-2.

10 likes

Heel de champions league zat vol verrassingen. Echt mooie wedstrijden gezien.

1 like

Zeg niet dat het alleen zijn schuld is he. Het speelde wel mee.

Wel echt een toffe, spannende (!!!) wedstrijd. Heel jammer voor Ajax maar Tottenham heeft ook goed gespeeld. Volgend jaar weer een kans

Ja dat is zeker waar. Maar in je vorige posts kwam het meer over als een verwijt naar Onana, alsof het zijn directe schuld was dat die tegengoal nog viel. Daar ben ik het niet mee eens.

Ik vond het sowieso niet een supersterke wedstrijd van Schöne

Nee bedoelde ik niet. Is verkeerd overgekomen of verwoord. Alleen dat het wel een factor was.

1 like

Niemand, dat begrijp ik. Ik vond het alleen een “perfecte” weergave van het einde van de avond…ongeloof.

1 like

Het is toch wel een enorme prestatie. Ze hebben zoveel al gespeeld in de CL en hebben daarnaast gewoon de beker gewonnen.

Dolberg was echt heel slecht. Jammer dat Neres geblesseerd was.

Ja inderdaad, had de bal totaal niet onder controle. Niet CL-waardig vandaag. Flink stomme en nutteloze (!) acties gehad.

“Maar de kroon op het werk komt er niet. Het zal voor eeuwig voelen als een extreem gemiste kans. Een litteken voor jaren.“

au😭

2 likes

Ik weet op zich wel wat van voetbal, leauges en teams maar kijk niet zo vaak en ben ook geen supporter voor een bepaalde club. Maar toevallig vroeg een vriendin om samen te kijken. M’n hart gewoon en ik schreeuwde en ik had het heet!!!
Zo jammer :sob:

1 like

Kut Jack van Gelder, ‘Daley, lekker gejankt?’
Schaam je mafkees

3 likes