Yessss! 

Neeee gvd 

JA IK BEN VOOR PSV 

Ik hou hier ook een klein feestje na de overwinning van ado van vandaag:tada:
Yeahhhh 

Weet iemand trouwens wanneer en waar een eventuele huldiging van Ajax gaat zijn? Ik heb aankomende vrijdag een concert in ziggo dome en bang bang dat het dadelijk ellende gaat worden om er te komen.(moet namelijk eerst werken)
Ugh, Liverpool ook geen kampioen helaas.
Net op RTL nieuws dat de huldiging donderdag gaat plaatsvinden om 16:00 op het Museumplein.
Ik hoop het! Museum plein is volgens mij ook wel een leukere plek voor de huldiging
Oh dank je!
Ja echt jammer. Nu maar hopen op de champions league

Ik kon de wedstrijd niet zien omdat ik moest werken maar oh wat ben ik blij!!! Ik gun het ze zo, zo jammer dat dit team niet bij elkaar blijft.
dit is mijn club, mijn ideaal

Ergens ben ik zelfs nog een beetje bang dat het woensdag om de één of andere bizarre reden nog fout kan gaan. Voor die spelers zal dat nog erger zijn denk ik idd.
Ik ook niet 
Of PSV staat de hele wedstrijd met 1-0 voor en knalt er vanaf de 80ste minuut nog 14 in. Om het seizoen in stijl af te sluiten.
Waar kan ik tekenen?
Dat eerste inderdaad haha. Ik geloof ook niet dat t gaat gebeuren, maar ergens dacht ik na de wedstrijd even van: ohja shit het is geen 14-0, maar ‘maar’ 7-0.
Wat is De Ligt schattig trouwens. Dat interview: ‘ja sorry dat ik me zo liet gaan’, over dat zingen door die microfoon.
Huh zong hij dat? Daar doelde ik niet op namelijk, heb ik niet meegekregen. Wat ik zag zong hij gewoon een Ajax-liedje. Direct na de wedstrijd.
Dit klopt toch niet wat jij zegt? PSV moet toch gewoon 14-0 winnen als Ajax verliest dan is PSV kampioen toch?
Ja dat klopt inderdaad! Ik bedoelde dat Ajax 7-0 verliezen en PSV 7-0 winnen ook kan. En dat 7-0 als uitslag ‘realistischer’ klinkt dan het scenario van 14-0.