Voetbaltopic (Deel 1)

Vanmiddag kan Twente kampioen worden in de eerste divisie! Blij dat ze weer terugkomen in de Eredivisie (waarschijnlijk)

7 likes

Jaaaa zoveel zin in! :star_struck: Wilde in de stad gaan kijken maar iedereen die van voetbal houdt zit in het stadion, anderen willen niet of zijn op vakantie. Dat is dan weer jammer.

Zonde he, het is zulk mooi weer… Had achteraf nog naar de wedstrijd gekund maar dat hoorde ik net pas. Ga ik nooit meer redden :sob:. Maarja, zin in!!

1 like

Zoon snapt er nog vrin weinig van maar is helemaal gek van voetbal en dan vooral Feyenoord.

Schrik me ineens dood als ik ineens keihard “NEE JAA JAA DE LIGT DE LIGTJAAAAAAAAAAAA” hoor terwijl ik rustig in de tuin zit
Hij is nu denk ik wel voor de 10e keer juventus- ajax aan het terug kijken.

7 likes

Blij dat we nu niet zo hoeven te billenknijpen zoals zaterdag.

2 likes

Deze situatie is een stuk prettiger inderdaad haha!

1 like

Jammerrr

Wordt helemaal afkicken joh.

Ik had echt BIJNA kaarten voor Ajax - Tottenham en toen werd ik er weer uitgegooid, kan wel huilen meh :cry:

1 like

zo jammer…
Ik kijk vanavond gewoon thuis voor de TV maar ik heb er al zoveel zin in :smile:
Hoop op een mooie wedstrijd met lekker veel goals!
Mijn pronostiek is trouwens 1-2 (lekker veilig maar toch winst voor Ajax :stuck_out_tongue:)

2 likes

Ja mn vrienden kwamen er niet eens doorheen!

haha gaat dat wel lukken tijdens de wedstrijd? wel een leuke combinatie!

Ik zit al sinds vanmiddag klaar in m’n Ajax-shirt :raising_hand_woman:

2 likes

godver ik ook! mijn broer is voor zn werk in het stadion nu, jaloersssss.

ben zo zenuwachtig mensen

1 like

Zin innnnn. Lekker alleen thuis, zak chips en fles cola erbij en genieten (hoop ik)!

Duurt lang…

Daar zou ik ook wel jaloers op zijn ja!

1 like

Zit er klaar voor!

3 likes

Ik zit met m’n vader te schreeuwen voor de tv. M’n vriend is voor het eerst hier tijdens een (belangrijke) wedstrijd en die denkt volgens mij echt dat we gestoord zijn haha

7 likes

Hahah, had ik eerst ook een beetje ja!