Voetbaltopic (Deel 1)

HOE DAN :woman_shrugging:

1 like

Kakkkkkkk

deze spanning

ik riep net naar de tv ‘dat is geen pech, dat is slecht voetbal!’ terwijl ik echt niet snel tegen de tv praat en ik ben alleen, ik voel me ook een voetbalgekkie :joy:

3 likes

Ahh ik wil zo graag dat ze even 0-2 maken. Hoop echt dat het ze lukt om de 0 te houden :scream:

Dit is zo ongezond. Je zou er hartkloppingen van krijgen… hopen dat ze niet breken onder de druk van de volledig tweede helft

3 likes

:rofl:

2 likes

Pff ja een 2e goal zou zo lekker zijn, ook voor m’n hart

Deze komende 10 minuten gek, ik word helemaal lijp. Hupppppppp Klaas Jan erin

Ik heb zo’n fitbit om en de hele tijd zit mijn hartslag al rond de 85/90 hahha.

1 like

Nou HUP Ajax! Die 3 minuten ook nog even door zien te komen!

Toch mooi dat uitdoelpunt mee terug naar Amsterdam! Maar de tweede helft waren ze wel echt een stuk slechter dan in de eerste. Ben benieuwd volgend week. Een van hun betere spelers keert dan wel weer terug na schorsing dus dat zou nog wel eens heel spannend kunnen worden.

Yesyesyesssssssss :sob::x::x::x:

1 like

Woehooeeeeee :clap:t2::clap:t2:
En nu lekker slapen! Slaap lekker allemaal.

Goeie uitgangspositie dit met een uitdoelpunt. Hopelijk volgende week thuis afmaken :muscle:

3 likes

Lekker opgefokt naar bed haha

Ik ook! Ben opzich wel blij maar totaal niet gerust voor volgende week en het viel zo tegen hoe ze de 2e helft speelden… had makkelijk nog een doelpunt in gekund!

6 likes

Ja idd, vooraf had ik hier echt voor getekend. Maar nu denk ik: hmm hier had meer ingezeten. Vooral die bal van Neres binnenkant paal, echt zonde!

1 like

Ja klopt, want volgende week is Son er natuurlijk ook weer bij :grimacing:

0-2 was fijner geweest, maar heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt :x::x::x:

Vriendin dat is Toby Alderweireld :heart_eyes: heeft jaren voor Ajax gespeeld en ik was altijd verliefd op hem. Biecht: er hangt nog altijd een foto van hem en mij in m’n woonkamer.

3 likes