Voetbaltopic (Deel 1)

Eh ja dat weet ik. Vriendin.

Ik heb dus de eerste 20 minuten gemist gisteren omdat ik van sporten af kwam :frowning: so sad. Weet iemand of je ergens de hele wedstrijd terug kan zien? Want dan wil ik 't eerste stuk voor de vibes nog wel even terugkijken.

Ik heb er ook wel echt veel vertrouwen in hoor! Het zal niet makkelijk worden, maar dat dacht ikb ij eerdere wedstrijden ook niet. En in eigen huis mét al een voorsprong op zak, ik denk dat het wel moet lukken. Begin stiekem al voorzichtig te denken aan drie prijzen dit jaar joh :open_mouth:

Ik vond het zo sneu voor Vertonghen trouwens dat hij niet verder kon spelen! hoop voor hem dat hij er volgende week wel weer bij is.

Ja klopt ik las ook dat het wel weer meeviel! Maar echt bizar hoe hij gewoon toch weer het veld in ging en dat een scheidsrechter dan notabene moet ingrijpen?! Dat verwacht je toch gewoon van een trainer/medische staf/desnoods teamgenoten? Heel raar was dat.
Edit: dit is wel ongeveer het enige goede woord wat ik over had voor die scheids trouwens, man man man.
oh en ik wil wel nog even mijn dankbaarheid uitspreken dat de VAR er niet aan te pas is gekomen deze wedstrijd.

Kan toch nog een helft Liverpool - Barcelona meepikken en zien er allebei erg sterk uit!

Wauwww dat doelpunt van messi! ::exploding_head:

Sta vanavond op 't veld jongens :rolleyes: wapperen met een Totodoek

3 likes

Zwaai even naar vak V dan zwaai ik terug :wink:

1 like

Ah wat leuk! Ga je toch kijken? Dacht dat je van de week gepost had dat het niet ging.

1 like

Ja via via haha! Mogen ook kijken ja :star_struck:

@Taartje ik zal zwaaien

1 like

Dan zwaai ik ook naar jou

Ik zou eigenlijk niet gaan want 35 weken zwanger van een tweeling en durfde niet zo goed. Maar heb overleg gehad met de gynaecoloog en mijn lieve echtgenoot heeft een parkeer plek voor de ingang geregeld. Dus niet afhankelijk van de bus en nog geen ontsluiting. Dus ik ben heel erg blij maar ook heel heel heel erg zenuwachtig haha.

4 likes

Zoo fijn!! Heel veel plezier in ieder geval! Hopelijk wordt het een mooie wedstrijd.

1 like

Wat spannend! Wel een mooi verhaal voor de kids later ‘mama was hoogzwanger van jullie en ging nog ff naar de bekerfinale’

3 likes

Ik hoop maar dat het geen verlening en penalty’s gaat worden, want dan kan ik niet beloven dat het geen Rotterdammers worden :wink:. Mijn man krijgt een badjas (het liefst natuurlijk de rode) dus die wil hij graag aan bij de bevalling.

1 like

Ik zit er klaar voor. Beginnen maar!

:tada::tada::tada::tada::tada:

1 like

Nou lekker, ik zit de hele tijd te kijken. Pak even avondeten en het is 0-2. Maar wel beter, wil echt geen verlenging met de CL-wedstrijd in het vooruitzicht.

1 like

Gaat prima zo! Zat eerst op een verkeerde zender te kijken… Die liep 2 minuten achter. Dus de meldingen op m’n telefoon al gezien. Dan is de spanning wel een beetje weg :sweat_smile:

1 like

Jeuhhhh :trophy:

Ik blijf me verbazen hoe jong de Ligt nog is als je hem zo hoort praten

1 like