Voetbaltopic (Deel 1)

Jaa wat een heerlijke actie!

Haha wat een lekkere actie!

omg wat een goal!!!

Hahaha als dit bedacht was vind ik t echt geniaal. Heerlijk

1 like

Haha geweldig!

Hahaha die goal was echt prachtig:
“Iemand anders mag hem nemen
afbeelding
“

11 likes

Ah ik ook hahah! Of Suarez. Zeker met dat rond spelen

Wat een prachtige wedstrijd!
Hoop op zo’n spektakel morgen ook, alleen ietsjes minder spannend mag ook wel. Anders overleeft m’n hart het niet haha

Heel vet! wordt sowieso een ‘underdog’ die de CL gaat pakken. Denk dat weinig mensen vooraf hun geld op liverpool, spurs of Ajax hebben gezet

5 likes

het is ze gegund!

op naar morgen!

5 likes

Omg yeheeeees :star_struck:

Wauw zo mooi

Ik zit hier gewoon met tranen in mn ogen terwijl ik niet eens persé Liverpoolfan ben. Morgen ga ik dus NIET in de kroeg kijken want dat wordt dan sowieso een ugly cry :laughing:

4 likes

Zeg dat maar niet tegen Piqué

6 likes

Lol dubbel huilen

1 like

Haha ik ook :joy:

Omg dat moment dat al die fans You’ll never walk alone zingen :pleading_face::tired_face: zo mooi.

Maar ik ben nu wel extra zenuwachtig voor morgen. Omg als barca met 0-3 de winst niet weet te behouden, slik. Maar ik heb zo’n hoop dat ajax wint :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

6 likes

Haha hier ook! Ik zeg net tegen mn vriend, morgen ga ik sowieso janken. Hij vroeg ‘als we niet doorgaan?’ Ik zei ook als we wel doorgaan. :relaxed:

4 likes

Door deze wedstrijd ben ik alleen helemaal bang voor morgen. Bij elke wedstrijd dacht ik tot nu toe van: ja je kunt niet blijven stunten, moet ook een keer afgelopen zijn natuurlijk, het is wel de CL en wij zijn een Nederlandse club. Maar de finale is zo dichtbij nu!

5 likes

Ik ook! Een grote jankboel wordt het.

1 like