Voetbaltopic (Deel 1)

Wijnaldum: “for - nul” :joy:

Heeeh dit had ik zo niet verwacht??? Geweldig, die Wijnaldum!

Hoi, dit is m’n eerste post hier! Ik ben ZO zenuwachtig voor vanavond haha. Pfoeee stel je toch voor dat Ajax doorgaat :heart::x::x::x:

7 likes

Zijn er nog tickets te koop? :scream:
Ik dacht dat het al lang was uitverkocht!

Dacht al haha
Ik duim voor je mee dat het weer lukt!

1 like

Dit wordt een laaaaaange dag.

Ajax wel, maar Liverpool niet hoor. Dat was ook altijd al mijn titelfavoriet, en van velen denk ik. Ze kunnen nog steeds kampioen worden in de competitie en vorig jaar stonden ze ook in de CL finale. Ik vind het fantastisch want vind het een heel sympathieke club en een mooi team, maar underdog zou ik niet willen stellen. Ajax wel natuurlijk.

1 like

Ahhh ik ben zo gespannen!!! Ik heb vanmiddag nog drie uur een veiligheidstraining op werk waar ik echt moet opletten maar weet niet hoe ik daarheen ga komen hoor :")


Weer een leuk filmpje over Vertonghen :heart_eyes: , Alderweireld, Sanchez en Eriksen.

Maar dit is nog mooier, we’re halfway there
Zooo spannend
6 likes

ajax filmpjes :heart:

2 likes

oh my, ik ben niet snel jaloers op mensen maar nu echt wel! :speechless::redface:

Ik moest vanochtend ook om 6.30 opstaan, maar kon gisteren niet slapen naar LVP - FCB (echt waarom ook?) en heb zooo veel zin in vnv. We twijfelen steeds ergens kijken (voor sfeer) of toch thuis (voor goed beeld). Maar ik heb voor de zekerheid een kaasplankje gekocht haha.

Waar kijken jullie; thuis of ergens anders?

1 like

Ah ik kon ook echt niet slapen haha. Ik kijk thuis. Ken ook niemand hier in de buurt die voetbal uberhaupt interessant vindt :frowning:

ben op utrecht cs, zie al heel wat ajax fans lopen. spanning stijgt!!!

ik ga in de kroeg kijken in Amsterdam, zin in.

1 like

Ik ga ook in de kroeg kijken! Baal nog altijd zo dat ik net geen kaartjes had.

Ik moet uiteten vanavond :sob: Hoop dat ze daar een scherm hebben hangen!

haha ik mag ook niks anders doen dan bij de andere wedstrijden, lees: zelfde shirt aan, zelfde pizza in de oven en zelfde barkruk. sure jan

1 like

Als ik al die foto’s van Ajacieden die er nu al zijn of mensen die vanavond gezellig in de kroeg gaan kijken, dan mis ik echt mijn oude leven haha. Ik hing vroeger ook echt al uren voor de wedstrijd daar rond, of met mensen in kroegjes. Maarja woon nu in een uithoek van het land en heb morgen een belangrijk examen. Dus maar voor de tv kijken.

Ah Neres toch afgemeld

Wel echt prachtig gezicht met die vlaggen!

Daar gaan we!

5 likes

Heb echt heeeeelemaal niks met voetbal maar zit klaar op de bank hoor. Lijkt wel WK of zo.

1 like