Voetbaltopic (Deel 1)

Is Jan Vertonghen. Viel vorige week uit na een klap tegen zijn hoofd/neus. Dus ter bescherming voor nog een neusblessure!

1 like

Omggg!! Hoppaaa :soccer:

Edit: oh eerst var

1 like

W00p

Holyyyy shittt

Ik ben echt zo zenuwachtig! Ze moeten gewoon winnen!

Ik word zo gek van die var. ROT OP! Kan niet eens meer leuk juichen, altijd bang dat er toch weer naar gekeken wordt. Zou beter zijn als een team gewoon een aantal kansen per wedstrijd kreeg waarin je mag zeggen: we willen dat hier naar gekeken wordt.

1 like

Ik was nog even m’n koekjes die ik net heb gebakken aan het verplaatsen zodat ze konden afkoelen. Was het opeens 1-0!!

2 likes

Voor dat de corner genomen was, zei ik hier let op de ligt gaat scoren hahaha
Doet hij het ook nog! :tada:

Ja ik heb dat ook steeds inderdaad. Dan juich ik en dan hoor ik VAR en dan denk ik kut hahah. Maar er gebeuren ook goede en eerlijke dingen door de VAR.

Oh men ik vind het nu al zo spannend!! Ik kijk alleen en wil graag met mensen gillen dus ik blij lekker hier meelezen

1 like

Ahh top start! Maar gelijk al zo spannend iehhh

Is ook zo natuurlijk haha. Was even getypt in de emotie van het moment. Het is zo stom, helemaal uitbundig juichen en dan ineens: oh nee toch niet.

1 like

Oh man ik word hier nerveus van, na de goal Tottenham meteen goed hard in de aanval, HET GAAT ZO SNEL

Ach jongens, ik ben altijd zo blij met de Ligt. Hoop dat dit doorzet in de rest van de wedstrijd.

Joehoe het wordt hier weer gezellig vandaag!

Hahah snap ik helemaal hoor! Herkenbaar ook :rofl:

1 like

Lekker bezig Ajax ! Jammer dat Neres niet speelt, Dolberg is redelijk onzichtbaar.

Ik snap nooit waarom iedereen altijd zo lyrisch is over Ziyech. Heb m in al die wedstrijden denk ik 2x n bal fatsoenlijk zien raken

Hahah love Sierd

1 like

Toch Dolberg in de basis. Hij speelt slecht, maar ik vind hem zo leuk