Voetbaltopic (Deel 1)

Net een tragedie. Ben zelf Feyenoorder maar dit moet heel veel pijn doen.

1 like

Ik heb ook echt het idee dat dit Ajax onredelijk vaak gebeurt. Dat het in de laatste seconde/minuten misgaat. Kan echt zoveel voorbeelden bedenken. Maar misschien is het wel niet zo en hebben fans van andere clubs dit met hun club net zo goed.

Had Onana maar niet zo moeten tijdrekken. Gewoon terecht die kaart. Wel zuur, dat wel.

4 likes

Wat een teleurstelling :sob:

Ben echt bloed-, bloed-, bloedchagrijnig. 90+6, zou niet eens toegestaan moeten zijn pffff.
En hoezo kwamen er 5 (!!!) minuten bij sowieso? Zoveel is er niet gebeurd de 2e helft, wat een onzin

7 likes

What. The. Fuck.

Misschien dat ik gewoon een overdreven Ajacied ben, maar ben ook wel heel trots op onze club. In tijden niet zulke goede wedstrijden gespeeld. Daardoor baal ik ook wel extra dat sterke spelers weggaan. Ga je missen Frenkie

4 likes

Onana had niet moeten tijdrekken…

1 like

Echt huilen gewoon dit.

Dit geeft het wel weer…

5 likes

Ja waarom kwamen er in godsnaam 5 minuten bij?? Vond ik echt heel raar.

2 likes

Zo jammer dat dit team uit elkaar gaat. Dit was dé kans. Hoe lang gaat het nog duren voordat er weer zo’n team in Nederland is?

3 likes

Tja had Ziyech maar een paar mm meer naar links moeten schieten

Voetbal gaat om details

Zo zo zo zo zoooooooooo kut.
Men wat een nachtmerrie zo in de laatste seconde

3 likes

Ik heb dit gevoel ook. Maar denk inderdaad dat supporters van andere clubs dit gevoel ook kennen.

Zo niet eerlijk, ik keek stiekem al uit naar de finale :cry:

1 like

Ook altijd extra pijnlijk dat ze dan die goals van de tegenstander gaan herhalen. Ik denk dat ik hem voor vandaag maar uitzet.

1 like

Dit is inderdaad vooral mijn gedachte nu. Deze kans krijg je misschien wel nooit meer, en dan in de laatste 3 seconden dit mislopen. Dat is nog het ergste. Hoop gezien de EL-finale twee jaar terug dat het niet maar incidenten zijn en ze echt een bepaalde richting op zijn geslagen die werkt. En Ajax heeft zichzelf wel op de kaart gezet nu, dus hopelijk willen meer spelers die bij topclubs geen basisplek hebben wel naar Amsterdam komen.

3 likes

Wat een stomme opmerking. Ja als Onana niet ging tijdrekken was dit waarschijnlijk niet gebeurt, maar als er niks aan de hand was geweest was iedereen blij dat hij die tijd wél gerekt had.

Ik hoop ook dat Liverpool wint. Gun het Van Dijk en Wijnaldum meer dan de Spurs.

11 likes