Voetbaltopic (Deel 1)

Ah zo ontzettend zuur! Ik vind het zo sneu! Ik ben zelf Feyenoorder, en in de eredivisie gun ik Ajax niks. Maar ik gunde Ajax dit echt, ik heb er de afgelopen tijd ook echt van genoten! In mijn omgeving was iedereen ook ineens supporter van Ajax, en dat zegt wel wat in Rotterdam :wink:

2 likes

Nou ik ben nog steeds eindeloos chagrijnig. Typ steeds allerlei onredelijke comments, maar haal het maar weg, schiet ook niemand wat mee op

6 likes

M’n hart is gebroken

4 likes

Echt he! Een vriend van mij is voor NAC, die verwacht gewoon standaard een 5-0 nederlaag en alles daarboven is mooi meegenomen.

Ik moet wel zeggen dat ik zelfs ‘dit gevoel’ een beetje heb gemist. Heb een paar jaar in de voetbalwereld gewerkt en ben gestopt omdat het me op een gegeven moment niks meer kon schelen. Doe al een jaar iets anders, maar kon het gevoel van intens meeleven en clubliefde niet meer terughalen. Nou, na deze wedstrijd is het terug hoor. En daar ben ik toch blij mee. Want hoe intens kut dit ook is. De momenten van tegen Juventus, Real, die hele EL-campagne, jaren daarvoor winnen van Barca en van City, 15 mei. Dat soort momenten maken het waard dat we ook hiermee dealen. Dat je week gewoon zomaar even een stuk beter wordt door een prachtige overwinning.

Sorry voor deze hele overpeinzing van mijn supportersleven haha.

10 likes

prachtig!

1 like

Maar Jack is zelf voor Ajax toch. Daar werden vroeger altijd grappen over gemaakt.

ik heb zo hard gehuild, geschreeuwd en nu ben ik kapot. met hoofdpijn naar bed. m’n vader is nu 230 euro kwijt omdat we in de rust tickets naar madrid hebben geboekt.

maar toch WZAWZDB. het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een betere club dan deze is er niet :x: :x: :x: :heart:

14 likes

Nou allemaal supporter, dat gaat voor veel echte Feyenoorders te ver inclusief mezelf haha. Gunde het ze nu wel een beetje. Ik vind het ook oprecht sneu.

Jaja maar dat gelooft niemand toch :confused:

Er werden vroeger bij Studio Voetbal, toen hij dat nog presenteerde, altijd grappen over gemaakt door Hugo Borst.

Bij ons lukte het niet omdat we geen paspoort gegevens bij ons hadden. Elk nadeel heb zn voordeel.
Wat een zure avond. Als ze nou de hele wedstrijd heer en meester waren geweest, had ik het wat beter kunnen accepteren. Nu zo diep in de extra tijd waren we er zp dichtbij :cry::cry:
Vandaag dacht ik de hele dag ‘wat er ook gebeurt vanavond ik ben sowieso trots’ maar moet dat gevoel echt heel erg ophalen. Voel me vooral verslagen nu. De trots komt later pas denk ik

2 likes

Mijne ook. Zo bizar hoe dit is gelopen, ik kan er gewoon niet mee dealen. Maar echt niet. Het doet gewoon zeer (hoe raar het ook klinkt)

Het moment dat ik het verdriet van Donny van de Beek en daarna Ziyech zag, moest ik echt huilen. Midden in de kroeg.

Zo raar, want ik ben altijd al fan van Ajax geweest , maar ook vooral omdat ik daarmee ben opgevoed. Heb bij de Kids Club gezeten en alles. Maar nu voelde ik me zo’n echte supporter. Haha

Omg ben zo boos nu, kan ook al die stomme analyses niet aan hoor. Ik ga maar slapen…

4 likes

Geen idee, vind het echt respectloos hoe hij interviewde. Ook de vragen aan Ten Hag waren vrij negatief, terwijl we toch echt wel mooi hebben gevoetbald.

Niet aan Daley komen haha

2 likes

ja dat gevoel heb ik ook. tuurlijk ben ik trots op wat ze hebben bereikt maar op dit moment vind ik het vooral zó onverdiend. denk dat ik me morgen bij het wakker worden ook nog wel even heel zuur voel maar ik hoop dat ik dan ook trots kan zijn

Nou in mijn omgeving wel. Niet dat ze nu Ajax supporter zijn, maar wel tijdens de CL

Het sprookje is voorbij. En het doet verdomd pijn.

5 likes

ik heb ook de tv uitgezet. kon het niet meer aanzien :disappointed_relieved: zo sneu voor de jongens, zó dichtbij maar dan net niet. ga ook nu geen social media meer checken want wil het even niet meer zien

1 like

Ik ben ook maar in bed gaan liggen. Dat wordt morgen met een zware kater naar het werk…
Hoop zoals @unglaublich schrijft, dat de trots morgen de bovenhand neemt want momenteel is het klote.

1 like

Nou dit. Het is suuuperknap. En de trots komt later absoluut ook wel. Nu is het gewoon kut balen en verdrietig :woman_shrugging:

En ik wil daarom ook niet horen/lezen/zien of het al dan niet terecht is haha. Wamt het VOELT gewoon niet terecht :sob:

Maarja… ik ging slapen dus.

1 like

Ik hoop gewoon dat er morgen niemand is die vraagt hoe mijn avond was. Absoluut geen zin om hier over te praten

1 like