Voetbaltopic (Deel 1)

slaaplekker allemaal :heart:

4 likes

Slaap lekker en morgen trots weer op :x::x::x:

3 likes

Ik had dit topic direct op negeer gezet, want ik kon het niet aanzien. :see_no_evil: Maar ik ben weer wat gekalmeerd. Vond het wel fijn hier op het forum, voelde toch alsof ik niet alleen keek :heart:

7 likes

Ik heb ook gehuild in de kroeg. Kan het echt niet geloven. Heb er gewoon geen woorden voor.

2 likes

Ik ben schor van het aftellen… :sob::sob: En toen ging alles mis

Ga toch ook maar proberen te slapen :heart:

1 like

Oh man wat een avond… Ik zit dus in Engeland maar heb godzijdank deze wedstrijd gezien met Ajax-supporters (of mensen die vrij neutraal waren maar mij supportten), maar ik wil echt nieeeeet naar werk om allemaal Engelsen aan te moeten zien. En mijn huisgenoot, die wel van voetbal houdt maar neit voor Ajax is, gisteren toen ik thuis kwam, begon een heel verhaal over hoeveel geld de CL Ajax al had opgeleverd en dat de finale daar niet zoveel verschil in maakt. Alsof het daarom gaat!!! echt wtf.

Ga me maar lekker op werk storten ter afleiding. En ik ben ook wel echt trots voor hoever ze gekomen zijn en hoeveel mooie wedstrijden ik gezien heb. Op naar landskampioen! :x::x::x:

8 likes

Weer een prachtig filmpje maar het is dubbel zo erg om te zien :cry:
Nu vol voor de titel WZAWZDB
:x: :x: :x:

1 like

huilen :sob:

1 like

Ik kan dit nog niet aan haha

Ik ook niet. Ga thuis kijken, want wil niet huilen op kantoor :see_no_evil:

Ps. Even los van alles, ben ik sowieso een sucker voor dit soort filmpjes hoor

1 like

Ik kwam net op twitter wat berichten tegen over de wedstrijd van gisteren en het irriteerde me enorm. Mensen die nooit een wedstrijd kijken en nu ineens denken dat ze overal verstand van hebben en zogenaamd wijze uitspraken kunnen doen over hoe en waarom Ajax het verprutst heeft. Ik kan me daar altijd zo aan ergeren.

4 likes

Ik ook ja pff. Niet alleen op twitter trouwens, ook collega’s bijv. Gister wilde iedereen er ook nog ff over praten, maar ik had er echt geen zin in, dus heb me lekker afzijdig gehouden

Huh ajax heeft gewoon in minuut 1 al de 1-0 tegengekregen. Ik zweer het als ze de titel ook niet pakken denk ik dat ik gek word haha

Zo ik ook ja! Gelukkig hebben ze het nu weer gelijk getrokken.

Haha ja gelukkig wel! Kan niet kijken dus luister via Radio 1, ook erg leuk om het zo mee te maken!

1 like

Nou, als geruststelling voor jullie, ik zie het na een half uur nog niet echt gebeuren dat PSV dit gaat winnen van AZ

Geloof dat ik dan ook echt ga huilen…

Ben er ook echt niet gerust op dat Ajax gaat winnen van Utrecht. Utrecht kan altijd 2x per jaar goed spelen, tegen Ajax. Ik hoop dat AZ ons wil helpen vandaag.

1 like