Voetbaltopic (Deel 1)

Yess nog mooi met 2 doelpunten de rust in!

1 like

En PSV staat 1-0 achter, perfect scenario
Maar zoals @Krabsalade zegt, psv heeft iets met de 90+ minuut

3 likes

Ik durf ook nog niet te juichen want psv, maar zo dichtbij nu!!

1 like

AZ hou vol!:grin:

Laatste paar minuten…

Ok, ik snap het ff niet. Als PSV volgende week wint en Ajax verliest, dan is PSV toch gewoon kampioen? Zo onrealistisch is dat toch niet? of zie ik iets over het hoofd?

Ik ben maar overgeschakeld naar de Premier League, hopelijk wordt Liverpool kampioen

Bedankt AZ! Iig niet vrezen voor een nieuw De Graafschap-trauma. Wel fijn zo’n mooi moment dan na woensdag. Hoewel het eigenlijk nog steeds een beetje pijn doet.

1 like

Doelsaldo. PSV moet dan met 16-0 oid winnen om nog kampioen te worden.

Nee, dan staan ze wel gelijk qua punten, maar Ajax heeft een veel beter doelsaldo. PSV zou dan wel heel dik moeten winnen (of Ajax echt flink verliezen), dat gaat niet gebeuren.

PSV heeft het echt voor zichzelf verknald dit seizoen, want ze stonden op een gegeven moment 8 punten voor op Ajax…

2 likes

Wat een fijne voetbalmiddag. :heart:

3 likes

KAMPIOENEN :tada: :x: :x: :x:

7 likes

Nou inmiddels heb ik het ook door hoor. Ik zat niet goed te kijken. Zat te kijken naar aantal gewonnen duels en dan scheelde het maar 2 punten. Ik ga terug naar bed.

Jaaaaaa. Eindelijk :x::x::x:

1 like

Yessss! :x::x::x:

10 likes

Neeee gvd :sob::sob::sob:

JA IK BEN VOOR PSV :red_circle::white_circle:

Ik hou hier ook een klein feestje na de overwinning van ado van vandaag​:tada::tada:

1 like

Yeahhhh :raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2::x::x::x:

Weet iemand trouwens wanneer en waar een eventuele huldiging van Ajax gaat zijn? Ik heb aankomende vrijdag een concert in ziggo dome en bang bang dat het dadelijk ellende gaat worden om er te komen.(moet namelijk eerst werken)

Ugh, Liverpool ook geen kampioen helaas.