Vraag degene onder je

Havermout met daar iets bij. Cruesli, sojayoghurt, fruit, chiazaad, nootjes. Kan van alles zijn.

Hoe oud was je toen je je eerste bh kocht? En hoe vond je dat toen?

Met een vriendinnetje toen ik 12 was en absoluut nog geen borsten had! Een Mickey mouse bh van de h&m, en toen ik thuis kwam lachte men moeder me uit omdat ik niets had om er in te steken… maar ik voelde me heel zelfzeker als ik het aan deed

Wat was je laatste droom?

Over een brand op de locatie waar ik werk. Ik had vanmiddag les van de brandweer op de locatie.

A merk chips of B merk?

Hou niet van chips maar dan maar A-merk

Op je pannenkoek: stroop of poedersuiker?

Poedersuiker. Vind stroop echt niet lekker haha.

Mais of rijstwafels?

Mais! En dan het liefst nog warm met zout en boter. Hmmm.

Thee of koffie?

Ah ik dacht dat ik de enige was die er zout overheen gooide! Die gezichten die ik altijd krijg als ik zeg dat ik ze zo eet haha. :joy:

Ik ga voor thee!

Next:
Wat is jouw favoriete plant in huis?

Een die ik niet dood kan krijgenšŸ˜‚
En anders die kalanchoƫ of zo. Met die kleine bloempjes. Die kunnen wel wat hebben.

Rijst gerechten of pasta gerechten?

Pasta! Ik hou helemaal niet zo van rijst :blush:

Hoe laat staat op een normale weekdag je wekker en hoe laat ga je uit bed?

Hangt heel erg van mijn rooster af. Ik draai namelijk wisselende diensten. Bij een vroege dienst gaat deze al om 6.15 en sta ik zo een 15 minuten later echt op. En bij een avond/slaapdienst rond 9.30 pas.

Nooit meer muziek of nooit meer tv

1 like

Nooit meer tv. Ik zou niet zonder muziek kunnen!

Wat is het engst wat je ooit hebt gedaan/meegemaakt?

In mijn eentje op het vliegtuig naar Amerika stappen om iemand te ontmoeten. Inmiddels is zij een hele goede vriendin!

Wat zou je eerder doen, bungeejumpen of parachute springen?

1 like

Lastig, ik wil het allebei! Dan ga ik voor de parachute

heb je ook bijna vakantie?

Nee :sob: ik werk nog 7 weken op mijn huidige werkplek en dan naar school+nieuwe werkgever. Herfstvakantie pas weer.

Tatoeage of piercing?

Tattoo!

wat is je favoriete snack?

Chips!

In zee zwemmen of in een zwembad?

Zwembad!!!

Wat stond er vroeger altijd op je rapport?

Dat ik een zonnetje was van de klas haha, maar ook dat ik erg van kletsen hield (oeps)

Wat heb je voor het laatst op je telefoon gedaan?

Lezen

Waarom heb je voor het laatst gehuild?

Omdat een cliƫnt heel agressief werd en ik dat even niet meer trok aangezien dat de tweede keer in 4 dagen was.

Welke grap/mop laat je altijd weer lachen