Vraag degene onder je

20

Werk je of studeer je?

Ik werk!

Wat vind je van teckels?

Schattig

Lekkerste pizza van domino’s? (Help me kiezenšŸ™ˆ)

ik denk toch naar brazilie,
wat is je schoenmaat en wat zijn je favoriete schoenen?

38, mn docs of vans!

Wat doe je graag als je dronken bent?

Lullen met vriendinnen, vertellen hoeveel ik van ze hou (ben normaal totaal niet iemand die dat benoemd haha), dansen, gek doen… tsja van alles.

Hoe zouden je vriendinnen jou omschrijven?

Levensgenieter, enthousiast persoon, luisterend oor, betrouwbaar, motiverend, artistiek / veel fantasie, soms heel awkward, wild (ben een beetje losgeslagen omdat ik echt best wel streng ben opgevoed) :stuck_out_tongue_winking_eye:

Van welke kleur heb je de meeste kleding in je kast liggen/hangen?

Zwart!

Wie is je favoriete acteur m/v en waarom?

Eddy Redmayne! Speelt een geweldige rol in fantastisc beasts maar ook de Danish girl heeft hij geweldig neer gezet.

Met welke politicus zou jij maatjes kunnen zijn? En waarom?

Jesse Klaver, omdat hij het dichtst bij mijn overtuiging staat en ik best de politiek in zou willen. Dan bij hem!

Waar heb je spijt van?

Zo’n moeilijke vraag dat we al 17 dagen stilvallen. Iets luchtigs: dat ik gisteren iets te veel hapte toen iemand een suggestieve opmerking maakte over mij en mijn kantoorcrush. Heb liever niet dat mensen het weten, nu zijn het alleen ā€˜roddels’.

Waar bewaar jij je haarelastieken en hoe zorg je er voor dat je ze nooit kwijt raakt?

1 like

Overal en nergens en ben ze altijd kwijt en als ik ze allemaal kwijt ben koop ik nieuwe

1 like

Waar kijk je momenteel heel erg naar uit?

Weekend, ik ben de werkweek nu al helemaal beu!

Denk je dat de mens Mars zal koloniseren?

Denk het niet, maar wie weet toch ooit.

Wat ga je vanavond eten?

Sushi

Welk liedje heb je in je hoofd?

Somebody to love van Queen

Wat is je droombaan?

1 like

Verloskundige

Wat is je lievelingswoord?

Draak!

Hoe vaak scheer jij je benen in de winter?

Om de dag!

Hoe laat moet je morgen opstaan?