Vraag degene onder je

Ja.

Koop je wel eens bloemen voor jezelf?

Soms, maar eigenlijk alleen als er mensen op bezoek komen en ik wil dat het huis er leuk uitziet :face_with_raised_eyebrow:

Welke film vind jij een aanrader?

Toevallig gister fantastic beasts and where t ofind them gekeken, vind ik wel echt een aanrader!

Ben jij vandaag vrij?

Nee :pensive: ik werk deze week gewoon van maandag t/m vrijdag incl de Kerst.

Wat is jouw belangrijkste Kerst traditie?

Schuim koeken eten, ik eet ze ook alleen met kerst, maar wel tot ik straalmisselijk ben.

Ben je vandaag met schoonfamilie? Zo ja, hoe lopen de zaken op het moment? Wil je al weg of gaat het juist goed?

2 likes

Parfum!

Kijk je heel Holland bakt?

Nee.

Welk topic vind je op FF het leukste?

Stel een persoonlijke vraag

Met wie van het forum zou je in het echt bevriend kunnen zijn?

Dit is echt op heel weinig gebaseerd want ik heb nog nooit privé contact oid met haar gehad, maar op basis van de posts van @Prikkelbaar denk ik dat we best wel dezelfde interesses hebben en ik vind haar vaak ook heel lief overkomen.

Wat is het laatste boek dat je gelezen hebt waar je echt helemaal ingezogen werd?

3 likes

Het geheim van Anna Enquist.

Op welke tijd word je doordeweeks normaalgesproken wakker en wanneer zou je wakker worden als je je biologische klok zou volgen?

Mijn wekker gaat om 6.10. En zonder wekker ben ik rond 8.30 wakker.

Heb je liever op maandag of vrijdag vrij?

Op vrijdag.

Wil je Kerst volgend jaar anders doen?

Even sporten en 's avonds een 21 diner van m’n jongere nichtje. Oh, dus ook nog een speech schrijven.

Welk boek heb je als laatste gelezen?

Twig van Mac!

Welk beroep zou je kiezen als je alles kon doen?

Eyeliner, mascara, lippenbalsem

Wat is je schoenmaat?

39/40.

Wat is je favoriete nagellak?

Kiko nummer 508 (een roze nude).

Je bezit morgen zomaar opeens alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om Ă©Ă©n bepaald beroep heel goed te kunnen uitoefenen. Welk beroep zou je dan kiezen?

Dan zou ik alles van de techniek willen weten. En dan specifiek werktuigbouwkundig.

Wat is je meest gebruikte app op je telefoon en de minst gebruikte app?

Meest gebruikte WhatsApp en minst gebruikte Greetz.

Wat is je favoriete website?

Groentelasagne of linzencurry :heart:

Wat is op dit moment je favoriete artiest?