Vraag degene onder je

Bao buns met koraanse spicy kip!!

Wat is de lifehack die je iedereen zou willen aanraden?

Je outfit de avond ervoor al klaarleggen :joy: kan ff niks bijzonders bedenken

Heb je vandaag nog gebruikt gemaakt van je camera op je tel?

2 likes

Ja, voor snapchat :sweat_smile:

Wat is de laatste serie die je helemaal af hebt gekeken?

The crown

Wat is je favoriete vakantie herinnering?

Mango! En frambozen. Mmm😋

Nooit meer op sneakers lopen of nooit meer op slippers lopen?

Nooit meer op slippers lopen.

Hoe ziet je ideale vrije dag eruit?

1 like

Op het moment: naakt in bed met iemand die me precies het eten en drinken brengt waar ik om vraag.

Wat zou je verbouwen als geld geen rol speelde?

Poeh er is niks nodig om te verbouwen eigenlijk in mijn Appartementje maar als ik iets moet noemen, de keuken

Wat voor schoenen draag je vandaag?

Blote voeten, thuis aan het werk :stuck_out_tongue:

Hoe heb je geslapen?

Goed!

Wat is je favoriete verhaal/anekdote die je verteld om mensen aan het lachen te maken?

Up!
Ik heb niet echt één specifiek verhaal dat ik vertel om mensen aan het lachen te maken of zo :grimacing: de keer toen ik mijn baas een hand wou geven en hij mij tegelijkertijd probeerde te omhelzen en ik per ongeluk mijn hand in zijn kruis drukte is altijd wel een awkward verhaal waar mensen om moeten lachen maar ik weet niet of je zoiets bedoelt.

Wat is de laatste film die je hebt gezien?

2 likes

Ik dacht eerst coach Carter, maar het is toch ‘don’t look up’.!

Wat is jouw beste ‘lifehack’, mag huishouden, beauty of wat dan ook zijn!

1 like

Eh… tortilla’s en geraspte kaas bewaren in de vriezer en er per keer alleen uithalen wat je nodig hebt (ontdooit heel snel). Ik maak een heel pak nooit in een keer op, weggooien is zonde dus dit is ideaal.

Wat is je laatste ontdekking op het gebied van eten? Bijvoorbeeld een product voor het eerst gegeten hebt en heel lekker vindt, of een fijne manier om iets te bereiden.

2 likes

Dat je tomaten kunt raspen en zo makkelijk van het schil afkomt! Geen gekut meer met een bakje heet water en kruisjes zetten.

Als je een feestdag mag bedenken hoe zou die er dan uit zien?

1 like

Niet helemaal zelfbedacht maar ik zou voor in NL zoiets als Midsommar in Zweden fantastisch vinden. Vieren dat het zomer is, lang licht etc :smiling_face_with_three_hearts: Keer wat anders dan al die donkere feestdagen. En sowieso is het een nationale vrije dag want daar hebben we er te weinig van :joy:

Waar ben je stiekem verslaafd aan?

2 likes

Funda. Geen duidelijke reden waarom want ik heb geen interesse om een woning te kopen.

Wat zijn je lievelingsschoenen?

New Balance gympen en Birkenstock sandalen (winter vs. zomer)

Heb je ergens spijt van?

2 likes

Ja, dat ik er voor mijn gevoel niet genoeg was voor mijn vader toen hij ziek was.

Wat is je laatste impulsaankoop?

2 likes

Gisou hair parfume.

Wat is je go-to geur voor geurkaarsen?

Ik kan niet tegen geurkaarsen, dus alleen kaarsen zonder geur voor mij

Wat is je favoriete paaslekkernij?