Vraag degene onder je

Ja! Ik kleur en ik bak veel :blush:

Wat zijn je weekendplannen?

1 like

Morgen wat huishoudelijke klusjes, wat dingen voor studie doen en lekker lang lezen in de zon. Zondag moet ik werken.

Stel je kreeg nu 5000 euro om iets (of meerdere dingen) in huis op te knappen, wat zou je als eerste aanpakken / ervan kopen?

Dakkapel/onderhoud van het dak.

Allemaal verschillende lampen in huis of 1 stijl?

Allemaal verschillend!

Zelf barbecuen of uit eten?

1 like

Uit eten!

Ben je weleens onder narcose geweest?

Ja, voor mijn neusamandelen. Was nog maar een baby

Wat was het lekkerst wat je ooit hebt gegeten?

Een pasta bij Jamie’s Italian in Londen. Was echt overheerlijk. In Rotterdam later ook nog eens naar Jamie’s Italian geweest, maar dat was gewoon niet lekker. Zo zo zonde.

Op welk nummer ging je als puber helemaal los voor een spiegel met een haarborstel in je hand?

1 like

Empire state of mind!!

Wat is je favoriete stad voor een citytrip?

Wenen

Heb je wel eens last van intrusies?

1 like

In fases, afhankelijk van hoe ik me voel.

Wat is het laatste compliment dat je van iemand hebt gekregen?

1 like

I love talking to you

Als je een dier in zijn natuurlijke habitat zou mogen bekijken (zonder te storen/schade aan te brengen) welke zou je dan kiezen?
Het hoeft niet realistisch te zijn, het mag ook een reuzenoctopus in het diepst van de oceaan zijn.

T-rex!

Wat is het lekkerste gebakje dat je ooit op hebt?

Een red velvet taartje bij Juffrouw Jacoba in Amersfoort. Echt een aanrader :blush:

Waar ga je naartoe op vakantie komende zomer?

2 likes

Panama!

Hoeveel planten heb je in huis staan?

1 like

Rond de dertig! Voor coroon had ik niets, maar het is een hobby gewordenšŸ˜‚

Wat is je go-to maaltijd om zelf te bereiden? (Met recept😬)

3 likes

Als het een quick fix moet zijn met dingen die ik altijd in huis heb en 0 inspiratie: een pasta met een sausje van kerstomaten (gewoon gehalveerd en laten smelten als ā€˜saus’), goede olijfolie, sjalot en veel knoflook. Zout en zeker genoeg peper, eventueel wat parmezaan en klaar.
Als het iets meer werk mag kosten dan een curry ofwel tom kha kai met noedels.

Hoeveel ā€˜kunstwerken’ heb je in huis hangen/staan? Hoeft helemaal niet van iemand bekend te zijn. Iets zelfgemaakt, een muur vol Desenio of iets uit de kringloop telt ook.

1 like

Relatief veel. 20 stuks. Foto’s door bevriende fotografen. Drukwerk van grafisch vormgevers. Schilderij door iemand op insta laten maken en ook een kunstwerk gekregen van een therapeut. Ook heb ik beelden gekocht. Misschien wel meer dan 20 stuks van kunst, als ik ook keramiek meeneem.

Wat staat er bovenaan je wishlist (immaterieel of materieel)

1 like

Een langere periode in Australiƫ wonen/werken

Wat is je beste huishoud tip?

2 likes

Azijn gebruiken om schoon te maken, beter dan al die chemische en geparfumeerde middelen uit de supermarkt.

Hoe lang woon je al op je huidige woonplek? Denk je dat je er nog lang blijft?

Oeh lastig maar ik heb een zwart jurkje met knoopjes en korte mouwen dat heel fijn zit en altijd kan, ik denk dat dat mijn lievelingskledingstuk is.

Wat vind je de lekkerste koekjes?