Vraag degene onder je

Mijn hotelslaapkamer met walk in badkamer

Wat ga je dit weekend doen?

2 likes

Uitslapen tot de max en misschien wel wandelen in de duinen.

Wat is je favoriete vakantie herinnering?

1 like

Moeilijk, maar ik denk toen ik voor het eerst alleen naar Londen ging met de trein. Het was een van de eerste keren dat ik alleen ergens heen ging, ik was er al eerder geweest maar alles kunnen doen wat ik wilde was geweldig.

Wat is je favoriete ontbijt?

1 like

Combi van yoghurt/kwark met vers fruit en wat muesli en pannenkoeken. Maar dit is hotelbuffet ontbijt.

Wat vind jij een mooi schilderij?

Ik moet zeggen dat ik niet zo van schilderijen houd, maar als ik iets zou moeten zeggen zou dat denk ik toch heel klassiek het meisje met de parel zijn.

Wat voor sokken draag je het liefst?

Zonder strakke randjes en naadjes, liefst zo glad mogelijk

Van welk liedje word je vrolijk?

Wisselt, maar iets van Bruce Springsteen doet het altijd wel goed

Wat is het volgende concert waar je heen gaat?

Een groot concert? Acda en de Munnik. Heb altijd nog wel wat kleine (fanfare) concerten tussendoor.

Waar gaat de zomervakantie naar toe?

1 like

Glamping aan de Costa Brava!

Wat is je lievelingsbloem?

Pioenroos

Wat is je favo lunch die je thuis wel eens maakt?

3 likes

Broodje met een kroket uit de airfryer.

Wat is, op het moment dat je dit leest, het laatste wat je hebt gegeten en gedronken?

1 like

Ijs van de ijszaak als midnightsnack na mijn avonddienst.

Wat ga je dit weekend doen?

1 like

Venetië verkennen!! Tips welkom

Ben je een lichte slaper?

1 like

JA. Slaap ook altijd met oordopjes anders word ik wakker van de buren die een deur open doen ofzo. Heb ook serieus nog nooit geslapen in een bus/trein/auto.

Wat vind je de leukste sport om te kijken tijdens de Olympische Spelen?

Restaurant San Silvestro :heart_eyes:
Geen idee of ze de gnocchi met gorgonzola en walnoot nog hebben maar pff denk er na 4 jaar nog regelmatig aan.

@Fruitcake echt helemaal niks oeps

Je favoriete toetje om te bestellen?

2 likes

Ik bestel meestal een dubbele espresso :sweat_smile:
Maar als ik een echt dessert neem en er staat iets met citroen op de kaart is het meestal dat! Of als er een vegan dessert is (dat niet alleen uit fruit bestaat, ga weg fruitsalade is geen volwaardig dessert in een restaurant) wil ik dat ook wel graag proberen

Wat is het laatste pretpark waar je geweest bent?

Poeh, ik gok Walibi.

Welke sport vind je het leukst om te kijken?

Voetbal en atletiek! Maar ook schaatsen, darten, zwemmen en beachvolleybal en met olympische spelen vind ik werkelijk alles leuk. Als ik zelf sporten eens half zo leuk vond als kijken naar sport :roll_eyes:

Hoe zit je perfect Pinksterweekend eruit? (En lijkt het op wat je daadwerkelijk gaat doen?)

1 like

Perfect pinksterweekend: Een weekendje weg met mijn partner, vroeg opstaan, leuke dingen doen, winkelen en eten.

Zal toch anders uitpakken. Heb nog niks geregeld en wilde eigenlijk vroeg weg vandaag maar lig nog thuis in bed zonder concrete plannen en kan geen keuzes maken.

Als jij kan kiezen waar zou je dan heen gaan voor een weekend weg?

1 like

Wenen!

Wat is je volgende vakantiebestemming?