Vraag degene onder je

Nee, ik ben tevreden met mijn naam.

Wat zijn je plannen voor vandaag?

Werken :crazy_face: en daarna chillen op de bank met misschien wel een kerstige film

Welk hip mode item waarvan je dacht dat ga ik nooit kopen heb je later toch gekocht?

Zoveel, vind het eerst altijd lelijk of wennen maar ga vaak toch - pas veel later - overstag. Maar op dit moment wide leg pants/jeans en ik neig zelfs naar uggs :tipping_hand_woman:t3:

Op een schaal van 1/10, hoe voel je je vandaag?

Zesje, mijn dag begon om vier uur maar zit nu heel chill vers gedoucht met koffie op de bank en heb nog minimaal 10 minuten tot mijn kind wakker is.

Wat is het laatste dat je hoort voor je in slaap valt?

1 like

Hjem til jul

Wat is je favoriete stad voor een stedentrip?

2 likes

Krakow

Wat is een klein iets waardoor je altijd moet glimlachen

2 likes

Poeh, zoveel dingen eigenlijk, maar als ik er over na ga denken zijn het de kleine momenten thuis met mijn man waar ik direct van glimlachen.

Wat is het laatste museum waar je bent geweest?

Bakkerijmuseum in Medemblik, afgelopen week.

Welke kleur hebben je sokken vandaag?

Ik heb nog blote voeten!

Koop jij regelmatig bloemen voor jezelf? En voor een ander?

Ja! Voor mezelf, of mijn vriend (wat eigenlijk op hetzelfde neer komt, want die komen in hetzelfde huis te staan, maar hij waardeert het wel altijd)

En heb je momenteel bloemen in huis staan?

Nee geen bloemen op dit moment.

Wat eet je vandaag voor lunch?

Weet ik nog niet. Weet nog niet eens wat ik ga ontbijten johh.

Leuke weekendplannen?

1 like

Voornamelijk gevulde speculazen bakken (maandag wordt er getrakteerd) en een beetje borduren

Ben je team paraplu of team capuchon met regenachtig weer?

2 likes

Team capuchon. Paraplu’s en ik doen aan wederzijdse haat.

Welke film zou je mij aanraden voor komende week?

1 like

Geirriteerd want ik moet mijn cv bijwerken en mezelf omschrijven met allemaal domme termen

@Bunnyslippers ook even antwoord op jouw vraag, maar Arrival. Ik heb het idee dat heel weinig mensen die film gezien hebben, ik vond hem echt heel mooi.

Heb je een vakantie gepland staan?

3 likes

Ja fantastische film is dat! Rustig en tegelijkertijd spannend en geen moment saai.

Nee niets gepland staan.

Heb je een werklooppas? Dat je super snel loopt door het werk wat je doet.

Nee, ik heb een kantoorbaan. We hebben wel een lange gang die ik door moet, maar ik loop daar niet anders dan normaal.

zou je liever komende week naar ADE of de Dutch Design Week gaan?

ADE, lekke je zorgen even wegdansen

Waar kijk je op dit moment tegenop?

1 like

Dat ik straks eerst mn man 2 trappen op moet helpen en daarna zn rolstoel dezelfde 2 trappen op moet tillen

Welke serie kijk je nu?

Lupin

Welk klusproject in huis moet je nu toch écht eens gaan doen?