Vraag degene onder je

Geirriteerd want ik moet mijn cv bijwerken en mezelf omschrijven met allemaal domme termen

@Bunnyslippers ook even antwoord op jouw vraag, maar Arrival. Ik heb het idee dat heel weinig mensen die film gezien hebben, ik vond hem echt heel mooi.

Heb je een vakantie gepland staan?

3 likes

Ja fantastische film is dat! Rustig en tegelijkertijd spannend en geen moment saai.

Nee niets gepland staan.

Heb je een werklooppas? Dat je super snel loopt door het werk wat je doet.

Nee, ik heb een kantoorbaan. We hebben wel een lange gang die ik door moet, maar ik loop daar niet anders dan normaal.

zou je liever komende week naar ADE of de Dutch Design Week gaan?

ADE, lekke je zorgen even wegdansen

Waar kijk je op dit moment tegenop?

1 like

Dat ik straks eerst mn man 2 trappen op moet helpen en daarna zn rolstoel dezelfde 2 trappen op moet tillen

Welke serie kijk je nu?

Lupin

Welk klusproject in huis moet je nu toch écht eens gaan doen?

Laatste plint vastplakken en afkitten.

Veel kleur in huis of juist neutrale kleuren?

Veel kleur!

Als je buiten de deur een koffie met melk bestelt, wat voor soort melk wil je er dan in?

Havermelk ivm lactose intolerantie

Hoe ziet je perfecte zondagochtend eruit?

Uitslapen, daarna lekker in de duinen wandelen. Thuiskomen en warme chocomelk met slagroom en een bakje pepernootjes nemen. En dan in chill kleding neerploffen met een romcom.

Verse bloemen of droogbloemen in huis?

Heb net m’n drie weekse abonnement bij Bloemen van de teler weer aangezet voor verse bloemen en die zijn gister bezorgd. In de zomer pluk ik uit eigen tuin of ga ik naar pluktuinen, maar dat is nu wel klaar. Heb in mijn eigen tuin ook wat bloemen gezaaid die goed te drogen zijn (bijv Lamsoor) dus daarvan heb ik ook nog wel wat.

Wat is het laatste sportieve dat je gedaan hebt?

Dat trap opgelopen naar bed

Wanneer ben je voor het laatst uit eten geweest?

1 like

Afgelopen vrijdag (als eten in een poffertjessalon telt als uit eten gaan)

Wat is je favoriete koekje?

Café noir lol

Waar moet je altijd om lachen?

1 like

Halve dag werken, halve dag zorgen voor kind / huishouden.

Als je op elke willekeurige plek op de wereld kon zijn nu (ongeacht reizen / geld / omstandigheden), waar zou je dan willen zijn?

Nieuw Zeeland

Wat is iets wat je als kind graag het willen weten waardoor je iets anders zou hebben aangepakt in het leven?

Je opleiding hoeft niet zo hoog mogelijk, maar zo leuk mogelijk te zijn.

Wanneer zet je de kerstboom op?

1 like

Over een week of twee denk ik.

Sinterklaas of kerst?

100% kerst.

IJs of chips?

Chips!

Wat is het laatste boek dat je uit hebt gelezen, en was het een aanrader?