Vragen aan de mods en admins

De laatste tijd lees ik steeds dubbele berichten omdat de berichten als ongelezen gemarkeerd blijven. Kan ik daar iets aan doen?

2 likes

Goedemorgen! Het forum is weer terug na een hele stevige updateronde.

De server heeft nu meer opslagruimte (harddisk vergroot), alle nieuwe updates en een paar kleine configuratieverbeteringen.

Het duurde uiteindelijk iets langer dan bedoeld maar alles is weer helemaal in orde.

33 likes


Wat betekent dat blauwe stipje bovenin? Ik zie het voor het eerst maar zie er onder alleen de mogelijkheid om te chatten, ik zie geen notificaties of zo.

Ah! Gevonden. Gek genoeg waren die berichtjes van eind september of zo. Nou het stipje is weer weg in ieder geval, dank je wel.
Ik kan niet tegen notificaties die niet weggaan. :see_no_evil:

1 like

Hoe werkt het eigenlijk als er meerdere accounts op 1 IP adres staan? Ik heb het idee dat een huisgenoot meeleest en ook nog wel eens een account aan zou willen maken, maar ik heb ooit ergens gelezen dat dat niet mag

Klopt het dat het wjekw topic in zwanger en kind weg is?

Heb het even voor je nagevraagd. We hebben op verzoek wat berichten verwijderd en daarmee is per ongeluk ook het eerste bericht en dus het topic verloren gegaan. Excuus van de @moderators. Daar moeten we beter op letten. Ik ga kijken of ik ‘m terug kan halen.

Prima, dankjewel. Dacht even dat ik gek geworden was


Ik kan het forum niet meer openen in Safari, in privemodus doet die het wel, waar kan dit aan liggen?

Heb je al geprobeerd wat er gebeurt als je expliciet https ervoor zet?

Ik vermoed een cookiekwestie, aangezien het in private modus wel lukt.

Ik heb dit in Chrome… en kan juist wel in safari. Sinds gisteren & bij vlagen :face_with_monocle:

Wil je eens kijken wat er gebeurt als je je cookies wegmikt?

De overzichten die @anon25548216 maakt, daar zit altijd best wat werk in om al die gegevens te verzamelen. Dat is niet met één druk op de knop gemaakt of geüpdatet. Dus dat betekent dat je telkens om de zoveel tijd nieuwe rapporten moet uitdraaien om de meest gelikete posts te verzamelen en deze één voor één in een topic moet plakken. Dat is helaas niet haalbaar voor ons.

Je kunt wel hier kijken (maar dan is het vanaf 50 likes): https://www.forumfeminarum.nl/badges/8/great-reply

De meest gelikete post tot nu toe is trouwens deze: Ongemakkelijke momenten

2 likes

Kom weer niet bij van het lachen :joy:

3 likes

heel vreemd, heb je hierna nog een poging gedaan toevallig? zojuist heb ik de hele procedure getest en dat ging allemaal goed, dus zou moeten werken. hoor het graag mocht het toch nog niet lukken.

Ik heb al een paar keer een aanvraag gedaan voor members-only toegang maar deze is nog steeds niet verleend! Kan dit kloppen?

Er staan geen aanvragen meer open. Heb je het via deze weg gedaan:

zou je dit per pb naar @moderators willen sturen? zo houden we overzicht over uit te voeren wijzigingen, dit topic is meer voor algemene vragen.

1 like

De kerstmutsjes!!! ZO LIEV

1 like