Vragen aan de mods en admins

Ik had mijn woorden zorgvuldiger moeten kiezen! :slight_smile:

Waar ik eergister was:

(Nine Inch Nails - niet techno, wel luid en industrial)

3 likes

Hey, ik kan het bericht niet meer vinden waar je jezelf kunt toevoegen aan de besloten groep? (het lukte gisteren wel maar toen lukte het niet met het verzoek sturen)

Staat in het update topic.

1 like

thanks, ik kon dat topic niet meer vinden, maar ik heb m weer

1 like

Ik krijg de laatste paar dagen regelmatig een error 502. Ook blijft het wat je even kwijt wil topic zeggen dat er nieuwe berichten zijn, terwijl ik die al heb gelezen. Weet niet of het al doorgegeven is, dan heb ik niks gezegd.

3 likes

klopt inderdaad helaas! hier vind je meer info Forum: meld problemen hier

1 like

Klopt. De chat heeft wat kuren gehad in de afgelopen tijd (met name vanwege het in de war gooien van de telling bij het legen), dat we noodgedwongen een iets andere benadering hebben gekozen.

Als je de chat zelf opent dan zie je de 100 laatste berichtjes, je kunt niet verder terug. Als je de hele chat opent als topic dan zie je wel alles.

Er is een update beschikbaar en uitgerold die het beter lijkt te doen bij het wissen van berichten, maar het is nog steeds wel wat om uit te zoeken. Ik ben ook aan het kijken naar een heel andere implementatie van de chat zodat we een echte chat-server als service kunnen gebruiken. Wordt dus vervolgd!

1 like

Hamburger thema kiezen (kan bij die drie lijntjes bij je profielfoto)

2 likes

Uhhh ja dat is dus wel een leuk verhaal, ik heb geen keukentafel meer. Werkplek van gemaakt haha. Moet nog een nieuwe keukentafel.

https://www.forumfeminarum.nl/t/show-je-werkplek/1883/15

4 likes

Is er een optie om dit (die online afbeeldingen) niet meer te weergeven/verbergen?
Het is bij mij zo traag, zeker als het druk is gaat hij elke keer 1 voor 1 die afbeeldingen weergeven (weet niet of dat bij andere ook zo lamgzaam is?)

Hoi!

Heb je het dan over de avatars van de mensen?

In principe zouden die niet traag moeten zijn aangezien die gecached worden - ze laden op al mijn devices ook snel in. Wanneer zie je het met name?

(PS: 39% batterij? Doe eens opladen :wink: )

als ik via de zoekbalk naar een bepaald topic zoek, en vervolgens dat topic aanklik, kom ik terecht bij de aller eerste post (terwijl het niet de eerste keer is dat ik dat topic open). Waardoor ik met dat balkje helemaal naar beneden moet scrollen, dat werkt heel vervelend op telefoon vind ik. Kan ik dit zelf via instellingen veranderen, of niet en is dit bewust zo gedaan?

1 like

Volgens mij klopt het inderdaad dat dat altijd zo is! Zou fijn zijn als je dat kon omkeren ja. Houd het in gedachten.

1 like

Vaak als forum ook wat trager is. Als er dus wat meer mensen online zijn.

De batterij gaf aan hoe leeg ik zelf ook gisteren was. :joy:

2 likes

Nee, die is er niet. Je kunt alleen topics op negeer zetten.

Nee, die optie gaat er ook niet komen.

Allemaal, ik zie dat de bolletjes weer blijven staan, het forum niet wil onthouden waar je was gebleven etc. Het is doorgegeven aan @anon25548216.

Ik heb het compact theme aangeklikt, maar nu kan ik niet meer wisselen? Alle theme opties zijn weg lijkt wel.

Hij staat op dat Hamburger theme toch?

Het is idd opgelost! Gek.