Vragen aan de mods en admins

Oh, wat zijn die kerstmutsen leuk! :+1:t2::star_struck:

Kunnen jullie het nieuwjaarsmeeting topic verwijderen dat ik heb gemaakt? Het is gesloten omdat er een kerst/nieuwjaarstopic was. Ik dacht dat dit alleen voor die dagen was maar zal de vraag verplaatsen! Alvast bedankt!

Ik heb een vraagje.

Ik zie dat sommige users hun profiel op hidden hebben staan en dat wil ik zelf ook graag.
Maar ik krijg het zelf maar niet voor elkaar.

Heb voor mijn gevoel alle accountopties al doorgelopen. Maar niksā€¦

Anybody?

Wat leuk die kerstmutsjes op je avatars! Wordt er helemaal vrolijk van! Dank admins en moderaters voor dit jaar op het forum. Goed gedaan. Hele fijne feestdagen en op naar een mooi 2019 met het hele forum! :heart: voor alle forummers!

18 likes

Thanks!! Superfijn :slight_smile:

Ik zie deze opties vanaf mijn mobiel helemaal niet. Zal morgen even met mijn laptop inloggen.

Hier staat het uitgelegd! :slight_smile:

3 likes

Ik krijg al een tijdje een foutmelding als ik de samenvatting van mijn profiel wil bekijken. Ik krijg dit niet als ik bij anderen kijk. Moet ik zelf ergens op klikken ofzo?

1 like

dit is een beetje een irritant probleempje: bepaalde profielen zijn stuk, in die zin dat ze zich niet laten bekijken terwijl dat wel zou moeten kunnen. dit is in behandeling bij de forumsoftware-ontwikkelaars, begreep dat er wel iets van een oplossing in zicht leek. maar heeft de aandacht dus.

1 like

hieraan gerelateerd trouwens een tip: ik zie weleens mensen schrijven dat ze iemand geen pb kunnen sturen omdat ze het profiel niet kunnen bekijken.
dat hoeft niet via het profiel! je kunt altijd naar je eigen berichten gaan, linksboven ā€˜nieuw berichtā€™ selecteren en daar de naam van de ontvanger invullen.

3 likes

even een pb naar ā€˜moderatorsā€™ sturen, dan wordt t voor je geregeld!

Is dit inmiddels geactiveerd en zo ja, hoe kan ik het uitzetten bij mezelf? Sorry als het antwoord al gegeven is, ik gebruikte de zoekfunctie maar kwam er niet helemaal uit.

Jaaa, dank je wel!

Jij ook bedankt! Fijn dat het nu kan.

1 like

Ik heb thuis geen wifi meer :cry: Op egf laadde ik dan heel veel paginaā€™s op een plek met internet zodat ik later kon bijlezen. Maar voor dit forum is er niet zoā€™n trucje ofwel?

Ik open alle topics die ik wil lezen in een nieuw tabblad en scroll ze helemaal uit. Alleen de polls doen het dan niet meer.

@ de admins: Ik wil graag een trailer delen van een filmpje die ik elk jaar met vrienden maak. Mag dat en zo ja, in welk topic?

1 like

Waar gaat het over?

Graffiti op treinen. Compilatie van vorig jaar.

In dat geval is het helaas een neeā€¦ wegens het illegale karakter daarvan.

1 like

Is er een reden voor waarom dit in de huisregels staat?

sorry @Gast, ik heb jou iets te haastig geantwoord. Filmpje is ok. Een specifiek topic ervoor zou ik zelf eigenlijk niet weten, dan kom je al snel op wjekw uit denk ik.

1 like