Vragen aan de mods en admins

Je kunt wel binnen een topic zoeken op jouw naam met het vergrootglas, dan kun je ook al jouw posts daar terugvinden

1 like

Thanks het is gelukt :grin:

1 like

Is het misschien mogelijk om ook onderaan een topic de topicnaam te zetten? Ik heb namelijk heel vaak dat ik aan het lezen ben en vergeet in welk topic ik ook alweer zit. Naar boven scrollen is dan ook niet te doen en naar vorige pagina gaan is te veel moeite steeds. /superlui :sweat_smile: Ik ben vast niet de enige die zo vergeetachtig is?

9 likes

Op dat blauwe balkje klikken, dan kun je het zien.

2 likes

Maar dan moet ik klikken
 :tired_face:

Nee, grapje, is oké.

Vooralsnog komt alles uit de zak van @anon25548216. Pure goodwill dus. En nee, geen bedrijf. Hoe we dit volgend jaar gaan doen, daar denken we nog over na want het is uiteraard niet de bedoeling dat hij dit blijft betalen.

Is het mogelijk een topic te sorteren op aantal hartjes? Lijkt me wel grappig om de meest gelikete posts in sommige topics te lezen.

1 like

Onderaan de allereerste post op ‘topic samenvatten’ klikken. Dat kan trouwens alleen bij topics die al flink wat reacties hebben.

1 like

Is er al eens nagedacht om de board ‘gezondheid’ voor members only te maken? In het bijzonder het medische vragen topic, maar in veel topics staat persoonlijke informatie, is er een reden waarom dit niet afgeschermd is? Vroeg het me af, in mijn ogen zijn date/relatiestopics even persoonlijk. (snap dat iedereen zelf bepaalt wat hij/zij post in die topics hoor en dat het eigen verantwoordelijkheid is, maar toch)

2 likes

Op mn telefoon verdwijnt dat blauwe balkje soms als ik erop klik! Weet niet of het aan mijn dikke vingers ligt maar het is wel irritant omdat ik dan niet daarmee door een topic kan scrollen. Weet niet of meer mensen hier last van hebben?

2 likes

Ik heb dit ook weleens!

De categorie Gezondheid heeft zo’n dertig topics op het moment, dat zouden we een veel te grote hap uit de openbare topics vinden. En daar zien we ook niet echt aanleiding toe. Verzoeken om losse topics members-only te maken worden verder allemaal serieus bekeken. Daarbij geldt wel dat het antwoord ‘nee, tenzij’ is en niet ‘ja, tenzij’, dit proberen we met het voortbestaan van het forum op het oog zoveel mogelijk te beperken.

Daarnaast kunnen we niet genoeg benadrukken, hoe belangrijk het inderdaad is om een zorgvuldige afweging te maken van wat je op internet achterlaat; members-only is maar een kleine en relatief veilige fractie van dat internet, maar sta je er wel bij stil dat je dingen deelt met honderden mensen, die je natuurlijk niet allemaal even goed kent.

wat voor telefoon en browser gebruiken jullie?

Huawei p20 en chrome!

1 like

Same, sony xperia xz en chrome

Samsung s8 en Chrome

Weet niet of de vraag al gesteld is, maar ik wil soms graag terugkijken waar ik iets gezien heb en dan ga ik (op mijn telefoon) bijv in het oma-topic of wayrwt-topic terugscrollen en (ongeduldig als ik ben) doe ik dat dan snel waardoor ik vaak hele stukken oversla. Is er een manier om dat te voorkomen? Zodat wel alle posts voorbij komen bij het scrollen en je niet ineens 300 posts hebt overgeslagen?

9 likes

Ja dat heb ik ook! Heel verwarrend, want dan weet ik niet meer waar ik ben. En de terug knop werkt niet altijd even goed.

1 like

Ik heb een bericht gestuurd naar @ moderators met een verzoekje. Ik snap dat jullie werken en niet alle verzoeken binnen no time geregeld kunnen worden, vraag me alleen af of ik het op de goede manier heb aangepakt dus:
Is de juiste procedure voor een username verandering, een privé bericht sturen naar moderators ?

Hai! Helemaal goed hoor, volgens mij kunnen ze dat gewoon.