Vragen aan de mods en admins

Oh ik had het gezien maar dacht dat iemand anders het al had opgepakt om de een of andere reden :thinking:

Ik weet het niet zo goed om eerlijk te zijn. Ik kan het op mijn telefoontje niet echt reproduceren. Maar helpt het anders om die schuifbalk te gebruiken?

Bij mij gebeurd het als ik op mijn telefoon redelijk snel naar boven scrollen, dan opeens het laad rondje en vervolgens vavavoom 100 berichten terug. Als ik terug scroll onthoud ik nu goed bij welk bericht (datum, hoeveel uur geleden) ik ben zodat ik het weer een beetje terug kan vinden haha

Trouwens iets anders, als je op een pagina doorklikt die niet meer bestaat, of op de naam van een lid met een afgeschermd profiel, dan moet je 25 keer de pagina terug swipen voordat je daadwerkelijk terug gaat naar de pagina ervoor. Klopt dat?

2 likes

Mmm, ook hiervoor moet ik even gaan zoeken door het systeem. Sorry, admin2ā€™s zijn beter met servers en databases enzo vrees ik!

1 like

Admin2ā€™s zijn sowieso geweldig! Thanks voor de hulp altijd!

1 like

Ik kan mijn samenvatting al een paar dagen niet zien met de melding ā€œserverfoutā€. Enig idee hoe dit komt?

Niet.
Je bent gedoemt om voor altijd bij ons te blijven.

Nee grapje, ik geloof dat je een verzoek bij @moderators kan doen

2 likes

Als je een ban hebt, kun je dan niet meer inloggen en dus niet meer posten? Of helemaal niks meer lezen = site onbereikbaar? Ik heb het liefst het laatste, ik word gek van de forumverslaving en dat ik alles wil bijlezen hele tijd :frowning: Kan ik sowieso voor 10 dagen geblokt worden? Thank you!

Als je geband bent wordt de site niet onbereikbaar @ellegirltalk, je kunt dan alleen niet meer inloggen.
Ik zal je account even een tijdelijke blokkade geven iig!

1 like

Meteen even een vraag van deze admin: we merken dat de vrijwillige tijdelijke ban onverwacht populair is! hier en daar duiken er verzoekjes op om dit in te stellen.

is dus geen probleem om in te stellen voor ons, dat doen we graag even. wel wil ik jullie vragen om dat aan te vragen met een pbā€™tje naar @moderators. zo houden we overzicht over de dingen die we moeten afhandelen.

alvast bedankt!

3 likes

Hoe kan ik mijn profiel afschermen? Dus dat niemand ziet wat ik reageer enzo? Voel me daar wat prettiger bij voor de kans van herkenning.

Hiervoor ga je in je voorkeursinstellingen (klikken op je avatar en dan je naam) naar Interface en dan selecteer je ā€˜Hide my public profile and presence featuresā€™.

Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag kan stellen, hoop hier. Hoe zet ik een YouTube filmpje in een reactie zonder dat je alleen de link ziet? Ik kon het ook niet vinden in de forumhandleiding.

Alvast bedankt!

Gewoon de link toevoegen op een losse regel toch?

Dit is de link:

https://youtu.be/EShUeudtaFg

En dit is de weergave:

3 likes

Bedankt, ik deed het via hyperlink toevoegen.

Daar wil ik toch even op inhaken, ip adres zegt niet alles! Ik ben zelf lange tijd moderator geweest op een ander forum en daar kon ik ook ip adressen vergelijken. Mijn (dynamische) ip adres bleek overeenkomsten te hebben met dat van zoā€™n 35 andere forummers, maar ik was toch echt alleen. Een dynamisch ip adres kan veranderen, bijvoorbeeld bij een modemreset, en dan kan het ā€˜oudeā€™ ip terecht komen bij iemand anders die dezelfde provider heeft.

Lang verhaal kort: als jullie zoiets tegenkomen, ik ben echt maar alleen en heb geen andere accounts.

1 like

Maar geen idee of dit nog steeds zo werkt of dat er in de loop der jaren iets is veranderd hoor.

Gelukkig. Vermoedde ik ook al wel hoor :relaxed:

1 like

Oh ik vind het wel jammer om te lezen dat mensen geen tweede account mogen om anoniem te zijn? Wat is daar op tegen?

3 likes

Als ik op mijn mac op samenvatting klik in mijn profiel, gebeurt er dit: