Vragen aan de mods en admins

Ik open alle topics die ik wil lezen in een nieuw tabblad en scroll ze helemaal uit. Alleen de polls doen het dan niet meer.

@ de admins: Ik wil graag een trailer delen van een filmpje die ik elk jaar met vrienden maak. Mag dat en zo ja, in welk topic?

1 like

Waar gaat het over?

Graffiti op treinen. Compilatie van vorig jaar.

In dat geval is het helaas een neeā€¦ wegens het illegale karakter daarvan.

1 like

Is er een reden voor waarom dit in de huisregels staat?

sorry @Gast, ik heb jou iets te haastig geantwoord. Filmpje is ok. Een specifiek topic ervoor zou ik zelf eigenlijk niet weten, dan kom je al snel op wjekw uit denk ik.

1 like

Wat betekent foutcode 500 als je naar iemands profiel wil?


Heb de naam van de pagina doorgekrast want daar staat de forumnaam en misschien heeft diegene mij wel geblokkeerd en dat hoeft niet iedereen te weten.

Je kunt mensen niet blokkeren. Dit is trouwens een error waar @anon25548216 aan werkt.

1 like

:grinning:

ik WIST het toen ik je naam zag! sorry dat het epibreren zo lang duurt, echt! maar thanks voor de reminder :grinning:

1 like

Kan iemand mij helpen? Ik had toegang tot het members only gedeelte, maar nu al een paar dagen niet meer. Hoe kan dat?

dit kan ik niet helemaal plaatsen eerlijk gezegdā€¦ ik kan ook zo gauw geen aanvraag van je terugvinden? dus we zouden je sowieso moeten toevoegen. Als je zoā€™n request zou willen doen maken we dat in orde!

Zoekmachines werken niet efficiƫnt als je te korte woorden gebruikt, want dan is er teveel dat past.

Voor de techniek-adepten onder ons: het heeft te maken met de techniek waarmee de zoekmachine probeert om ook woorden te vinden die heel erg lijken op de zoekterm (ā€˜fietstā€™ -> ā€˜fietsenā€™ enzo). Dat heet n-gramming en dat werkt aleen goed als woorden een minimale lengte hebben.

Bij deze zoekmachine is dat minimaal 3 geloof ik.

2 likes

@moderators @Evi-lena is haar wachtwoord kwijt en ze krijgt maar geen nieuwe als ze er een aanvraagt! Kunnen jullie haar een nieuw wachtwoord mailen of iets dergelijks?

1 like

Heeft ze wel het juiste emailadres gebruikt?

Ja ze zegt van wel!

1 like

Gelukt, dank jullie voor de moeite :heart:

1 like

Kunnen jullie mijn account verwijderen of moet ik dat zelf ergens kunnen?

voor mensen die hun account willen opheffen: het klopt dat je dit niet zelf kunt. de manier om dit te regelen is een pbā€™tje naar ā€˜moderatorsā€™.

Ik volg verschillende topics, maar merk dat ik sommige ineens niet meer volg. Hoe zou dit kunnen? Ik heb er zelf niks mee gedaan.