Vragen aan de mods en admins

Misschien dat het oude topic is gesloten? Nieuwe versies van een bepaald onderwerp volg je in ieder geval niet automatisch.

1 like

Hoe zet je de meldingen uit van een topic dat je hebt aangemaakt?

Nop. Het bewust kinderloos e.d. volgde ik al en daar is geen 2e versie van.

Op volgen zitten ipv in de gaten houden.

1 like

waarom kan ik sommige topics niet zien? Zoals deze:
https://www.forumfeminarum.nl/t/break-ups/1431/67

Waar doe ik dat?:

In het topic zelf.

1 like

Ik heb sinds gister dat ik mijn ava rechtsboven niet zie. Ook niet als ik ergens reageer en die van sommige anderen zie ik ook niet. Een doorzichtig vlak met vier lijntjes waar een plaatje hoort.

Ook verdwijnt rechtsonder het aantal posts soms. Ene topic kan ik dat gebruiken en andere topic klik ik erop en verdwijnt het.

Weten jullie waardoor dit komt en wat ik eraan kan doen?

Ik zie jouw avatar ook niet. En die van @Nox kan ik ook niet zien. Ik zie ook geen vlak met lijntjes, ik zie gewoon niks.

Probleem met avatars is opgelost, sorry voor het ongemak!

1 like

Zoals @Nescio ook al schreef: het is opgelost. In het kort: De letter-avatars komen bij een centrale server vandaan die ergens anders staat. Geen probleem op zich, het forum haalt die namelijk op bij de andere server, en onthoudt lokaal een kopie voor een tijdje. Alleen: Die centrale letterserver was even verhuisd naar een ander adres, dus ik moest even het forum epibreren zodat die ook weer door had waar de centrale letterserver woont.

3 likes

Ben ik al een maand lid? Wil een aanvraag doen voor de mo topics maar ik kan het nergens vinden en weet het ook niet meer uit mn hoofd

Nee nog niet! Volgens je profiel ben je 21 januari lid geworden.

1 like

Oke thanks!

Like voor het epibreren

1 like

Soms klik ik in een topic tijdens het scrollen per ongeluk op een avatar.
En dan kan ik dus niet meer een pagina terug :frowning:
Ben ik de enige?

Nee dit heb ik ook!

1 like

Ja heb ik ook

1 like

@anon79778179 @Luzarl
Op je telefoon (in ieder geval bij iPhone) en op je laptop het terugknopje even ingedrukt houden en dan een-na-bovenste linkje aanklikken en dan doet ie t wel als het goed is!
Heb hetzelfde probleem, maar dit werkt bij mij. Het gebeurt alleen bij afgesloten profielen trouwens.

1 like

Bedankt ik ga het proberen!