Vragen aan de mods en admins

kijk nog eens?

Yep hier ook!

zodra je ververst krijg je de nieuwe versie, was mij bij ook, sorry, ik was onvolledig.
maar het staat nou goed ingevoerd.

2 likes

Heel gek, maar bij ‘het andere bloggers/youtubers topic’ ga ik nĂ©t niet helemaal meer omhoog als ik op de topictitel klik. Normaal als je klikt ga je weer helemaal naar boven op de pagina, en als je daarna op het FF logo klikt ga je terug naar de lijst met onderwerpen. Bij dit topic dus niet meer. Ik heb dat alleen bij dit topic, maar wel op alle apparaten en browsers waarin ik het getest heb.
Verder niks onoverkomelijks hoor, en ik vermoed dat het met het volgende topic wel weer opgelost is, maar ik vond het zo gek dat ik het toch even meld.

image

Hm, dat is wel raar ja. Ik zie wel dat dat topic de 5000 berichten nadert. Daar zou het wellicht mee te maken kunnen hebben. Maar @anon25548216 is de official helpdesk, die weet misschien meer!

1 like

Hahaha ohja. Was ook zo’n goeie actie van ons :sweat_smile:

1 like

Oke!

1 like

Is het mogelijk om mijn gebruikersnaam te veranderen zonder een nieuw account te hoeven maken? Ik heb namelijk bij toeval dezelfde forumnaam als @Kittycatt. Misschien overzichtelijker en fijner als ik mijn naam verander haha

1 like

Neehoor! Ben al aan t brainstormen haha

1 like

ahhh wat zijn jullie attent, kittycats

7 likes

Niet dat ik weet. Wij ontwikkelen ook geen dingen zelf. Het is open source en zo af en toe zijn er nieuwe updates, plugins etc. als iemand zich daartoe geroepen voelt. Maar mocht je je account willen verwijderen, is dat met een paar minuten geregeld (als we online zijn uiteraard).

Ik wil graag mn account verwijderen. Ik meende dat ik dat zelf kan doen dus dat heb ik geprobeerd maar ik zie niet hoe dat moet? Zie ik iets over het hoofd of kunnen jullie dat voor me doen? Bedankt alvast.

Thanks! Ga ik dadelijk dan even uitzoeken.

het klopt dat je niet zelf het account kunt verwijderen! als je dit gedaan wilt hebben, willen jullie dan een pb-tje sturen naar ‘moderators’?

dit geldt trouwens voor alle wijzigingen die gedaan moeten worden. dus niet taggen of naar een individuele mod sturen maar pb naar groepsadres @moderators.
op die manier kunnen wij de voortgang bewaken van onze verzoeken en met een afschuwelijk woord: BORGEN.

3 likes

Waar horen eigenlijk topics over (nieuwe) muziek? Entertainment? Kunst en cultuur?

Zal wel vaker gevraagd zijn maar zijn die groene rondjes om mensen hun avatar heen een teken van online zijn?

Ja! Kun je uitzetten

1 like

Nu we een jaar van online zijn naderen, malen jullie dan weer een overzicht met alle statistieken?
Vind dat altijd wel erg leuk om te lezen!

10 likes

@Lula zie dat je mijn topic hebt gesloten en hebt samengevoegd met een andere; prima! Wil je mijn topic verwijderen? Ik zie de verwijderoptie niet meer, dit omdat het nu een slotje heeft denk ik.

Is het mogelijk om aan het eind van een gesloten topic een linkje te zetten naar het vervolg?

4 likes