Vragen aan de mods en admins

Deze zag ik níet aankomen.

2 likes

dit is een handeling die je niet zelf kunt uitvoeren. je kunt een berichtje sturen met moderators als ontvanger, dan wordt het in orde gemaakt.

klik op je profielplaatje rechtsboven, dan krijg je een envelopje. dit brengt je naar de persoonlijke berichten! nieuw bericht klikken, dan ben je er.

Daar die blauwe knop!

Als je op mijn avatar klikt, kan je dan op de blauwe knop ‘bericht’ klikken?

Want dan zou je op die manier een bericht kunnen sturen. Dan haal je mijn gebruikersnaam weg en dan vul je daar moderators in.

Wat niet? Random berichtje hier :joy:

1 like

Iemand vroeg hoe ze haar account kon verwijderen.

Mensen die hier uit het niets komen, een controversiële mening ergens op geven, daar kritiek op krijgen en dan gekrenkt zijn en direct hun account deleten.

Om soms een week later met een nieuw account terug te komen.

3 likes

Was dit… die ene… uit het eotb… topic?

Uiteraard

Als ik een foto wil maken om bij m’n bericht te voegen, krijg ik wel de camera app, maar verder alleen een zwart scherm. Ik heb de app wel toegang gegeven tot m’n camera…

Hallo dit is vast al 2928 keer gevraagd maar hoe kan ik mijn openbare profiel verbergen?

Naar je profiel. Dan naast voorkeuren staat een pop up menu met account, maar dat verander je in interface en dan krijg je dit

En dan vink je dus die aan van mijn openbare profiel verbergen

Ik snap nog steeds de functie van een profiel op privé eigenlijk niet, via de zoekfunctie kun je alsnog alle posts terug vinden van iemand?

1 like

Ahhh thanks so much!

Hmm ja is dat zo? Ik vond het voor de herkenbaarheid iig een fijn gevoel ineens :slight_smile:

Ja als je bij de zoekbalk @forumnaam intypt staan er alle posts. Het is een stapje extra werk, maar heel privé wordt het er niet van.

Hmm nou ja for what it’s worth dan. Heb ook niet echt dingen te verbergen, was meer een gevoelskwestie! Maar thanks wel, goed dat ik dit weet haha

Ja nu helemaal niet meer privé als het uitgelegd in een topic staat :wink:

Daarom ook mijn vraag wat het nut er dan van is