Vragen aan de mods en admins

@Nescio ik zie dat menu bovenin staan met de huisregels. Hoort dat al zichtbaar te zijn? Verdrukt dat de avatar etc.?

Ik heb hier ook last van! Op een iphone X

Nee bij mij is ie zo

Excuses voor wat ongewenste effecten! Zou weer normaal moeten zijn nu.

Yes!

1 like

@lipkip ik heb de post gequote waarin ik uitleg hoe je je profiel afschermt

Ik kon het niet zo snel vinden (het staat vast ergens). Maar kan je je account inclusief al je posts laten verwijderen? Of blijven je posts staan?

Niet weggaan :frowning:

is er een reden dat het eetbui topic niet meer op members only staat? Ik vind het best gevoelige info om open en bloot op het web te posten

maar dat is altijd zo geweest… het is aangemaakt onder Gezondheid, niet Members only.

Kun je meldingen van topics die je hebt gestart ook uitzetten? Ik kan het niet vinden! Vind het van een paar wel prima maar bij anderen niet echt nodig.

Ohhhh super! Ik zocht bij mijn profiel zeg maar naar de optie maar zat dus in de verkeerde hoek te zoeken! Thanks!

1 like

Alleen emoji’s kan niet. Als je er 1, 2, 3 etc. achter zet, werkt het wel.

Waarom mag ik niet citeren van @system?

1 like

haha nou dat mág wel, het gebeurt alleen niet automatisch, het hele bericht waar je op reageert citeren. feitelijk wordt dat eerst wel gedaan en dan weer ongedaan gemaakt, dat zie je hier.

3 likes

Geen vraag ofzo, maar gewoon BEDANKT voor alles regelen, fixen, onderhouden, modereren etc.!! :sunflower:

28 likes

Voor allen met interesse: Het onderhoud van vanochtend is afgerond. Totale downtime was 2x 5 seconden ongeveer.

35 likes

Is er een mogelijkheid om een bericht te bewaren /op te slaan?
Ik maak nu screenshots (voornamelijk in de boekentopic), maar een berichtje bewaren lijkt me zoveel handiger.

1 like

Ja dat kan, op de puntjes onder een post en dan het boekenlegicoontje. Je kunt ze dan in je profiel terugvinden.

Sorry ben geen mod maar hopelijk heb je er iets aan.

3 likes

Wauw… Precies wat ik zocht. Bedankt voor je hulp :blush:

1 like