Vragen aan de mods en admins

Als je de pb terug zoekt, staat daar in hoe je opnieuw toegang aan kunt vragen.

1 like

Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar de telling qua nieuwe ongelezen posts in een topic klopt bij mij vandaag niet? Als er 10 ongelezen staat, ik lees ze en ik klik opnieuw op het hoofdmenu dan blijft het op 10 staanā€¦

Kan ik hier iets aan doen?

1 like

Dat wordt veelvuldig genoemd in het meld hier forumproblemen topic en daar wordt aan gewerkt.

2 likes

In de categorie Ziggo-chat: kunnen mods eigenlijk conceptberichten zien die je hebt getypt maar nog niet gepost? :thinking:

(Of moet ik nu gewoon een conceptbericht typen met ā€˜Ik haat Lulaā€™ en dan afwachten of ik een ban krijg of niet?)

6 likes

Waarschijnlijk staat dat topic bij jou op ā€˜in de gaten houdenā€™ dan krijg je overal meldingen van. Onderaan de pagina kan je dat veranderen naar volgen of normaal.

Als je een topic aanmaakt staat hij daar automatisch op. Weet niet of dat het geval was in deze? Haha anders geen idee.

Ik heb zoā€™n 2 weken geleden toegang aangevraagd tot members only maar tot op heden heb ik nog niets gehoord. Kan mā€™n aanvraag ook niet opnieuw indienen omdat er nog staat dat 'ie in behandeling is!

Begrijpelijk! Thanks :smiley:

1 like

Hoi! Ik heb nu een aantal keer gehad dat wanneer ik een topic heb ā€œuitgelezenā€ voor dat moment, deze alsnog bij ongelezen blijft staan. Als ik het topic dan later weer open, zie ik weer posts die ik dus al gelezen heb. Weet niet of dit evt al bekend is, maar dacht meld het toch ff :blush:

Edit: zie dat het hierboven ook al benoemd is. Sorry

1 like

Hey hoi ik kan iets niet vindenā€¦ Ik wil geen titel meer maar ik kon dat eerst zelf weghalen maar ik kan dat nu nergens meer vinden. Help. :laughing:

Nope zie het niet staan. Kan jij het voor me weghalen?

Thanks. :heart:

1 like

Hello! Ik zie ineens geen members only topics meer, hoe kan dat? Heb ik een pb gekregen hierover? Ik zie niets :crazy_face:

Ik gebruik de bladwijzerfunctie heel veel (opslaan van recepten, tips voor goede producten en ga zo maar door). Is er een manier om je bladwijzers te ordenen in plaats van dat alles door elkaar staat? Dan kan ik iets makkelijker terugzoeken in plaats van alle bladwijzers bij langs scrollen (want ja ik heb er een boel). :nerd_face:

Nee, ze staan op datum van de post. Daar kun je verder niet op filteren of ordenen.

Ik kreeg vanochtend een paar keer dit. Zijn er werkzaamheden geweest oid of ben ik de enige die dit had?

Dat had denk ik iedereen

1 like

OkƩ, dan weet ik dat het niet aan mij lag, thanks :slight_smile:

Jullie forummen te hard!

Korte samenvatting: Jullie hebben zoveel plaatjes enzo geĆ¼pload dat de opslag van de server vol begint te raken. Ik ben aan het uitvogelen wat ik kan doen om op te ruimen.

13 likes

Is er een manier om je gebruikersnaam te wijzigen?