Zal wel vaker gevraagd zijn maar zijn die groene rondjes om mensen hun avatar heen een teken van online zijn?
Ja! Kun je uitzetten
Nu we een jaar van online zijn naderen, malen jullie dan weer een overzicht met alle statistieken?
Vind dat altijd wel erg leuk om te lezen!
@Lula zie dat je mijn topic hebt gesloten en hebt samengevoegd met een andere; prima! Wil je mijn topic verwijderen? Ik zie de verwijderoptie niet meer, dit omdat het nu een slotje heeft denk ik.
Is het mogelijk om aan het eind van een gesloten topic een linkje te zetten naar het vervolg?
Ben ik gek of is de knop om een afbeelding te uploaden weg?
Als je op antwoorden klikt rechtsonder! Dus onderaan waar je aan het typen bent
Ik ben een instelling kwijt?
Als ik een bericht plaatste bleef ik altijd bij dat bericht hangen waarop ik antwoordde, nu ga ik naar mijn laatst geplaatste bericht in dat topic. Waar kan ik dit instellen dat ik weer blijf hangen zeg maar?
Ik heb dit ook, heel irritant haha
Mag ik gokken? Volgens mij wordt je bericht dan āopgeslagenā als concept (net zoals in hotmail gebeurt als je een tijdje een bericht typt).
Ik kan sinds 2 dagen niet meer iemand beantwoorden of een nieuw bericht in een topic plaatsen via de antwoorden knop. Als ik dan wil typen lukt dat niet. Ook niet als ik klik in het tekstvak. Het lukt alleen als ik iemand beantwoord en dan via de pijl kies voor antwoorden op het topic. Dan kan ik een bericht typen.
Je kunt je verzoek naar @moderators sturen. Niet naar afzonderlijke mods graag.
Dat geldt overigens voor alle verzoeken/aanvragen etc.
why
Me too, daarom kwam ik ook hier! Wordt aan gewerkt dus.
Hallo, ik ben een nieuwe gebruiker en ik schrijf graag mee.
Alleen zie ik dat ik tijdelijk maar 3 berichten in een topic kan posten. (Bijv het beutybloggerstopic)
Hoelang is dit ātijdelijkā en wat is hiervan de reden?
Het systeem heeft allerlei restricties die automatisch verdwijnen naarmate je meer post, dat heeft te maken met het bestrijden van spam enzo. Komt vanzelf goed, of je moet nu rotzooi gaan spammen
Aha dan weet ik voldoende, dank voor je antwoord!
Volgens mij druk ik op mijn telefoon steeds per ongeluk op het rapporteren icoontje. Krijgen de mods daar nu steeds meldingen van of valt het mee? Sorry
Nee. Want dan moet je eerst nog iets aanvinken voordat het verstuurd wordt. Maar dat icoontje zie je niet standaard staan toch. Welke bedoel je?