Vragen aan de mods en admins

lol

4 likes

Ja erg leuk

Heb het even nagekeken maar in die status ben je gewoon nog niet gegroeid, ik zie dat je op een aantal punten niet die waarden haalt die je automatisch van level veranderen.

1 like

Ook aan allemaal: willen jullie verzoeken voor wijzigingen (naam wijzigen, account opheffen, dat soort dingen) in een pb sturen naar @moderators?

1 like

Ja, ik bedacht me al dat dat het beste is om te doen. Ik heb een bericht gestuurd en 2 uur geleden contact gehad met Mhysa.

2 likes

@moderators Mag er misschien een topic over verstandskiezen trekken komen, in Gezondheid bijvoorbeeld? Er wordt in o.a. wjekw best vaak om ervaringen gevraagd, bijna iedereen krijgt ermee te maken of heeft het ervaren dus er kan ook best veel informatie uitgewisseld worden; en het zou handig zijn als al die ervaringen bij elkaar zou staan waardoor mensen die ertegenop zien snel meer te weten kunnen komen over hoe het is!

Dit waren de rationele en behulpzame argumenten, dan nu de egoĆÆstische :no_mouth:: ik vind het echt naar om hierover te lezen, maar het komt regelmatig terug en gaat er dan vaak ook best veel posts over :weary:
Maar ik denk wel ook echt dat het handig kan zijn om ervaringen te verzamelen in een topic voor mensen die er nog aan moeten

Dat kan in het medische vragentopic, lijkt me. En we hebben een zoekfunctie. Maar ja, je ontkomt er niet aan dat het ook wel eens ergens anders ter sprake komt. Feit is dat iedereen 75% van de tijd dingen in wjekw plaatst waar we gewoon topics voor hebben.

1 like

Ja, snap ik! Dat er veel in wjekw staat wat ook in een specifiek topic zou kunnen hou je altijd wel inderdaad, maar ik denk dat met een apart topic je al sneller geneigd bent om daar te posten ipv in wjekw.
En op zich zijn veel andere topics in Gezondheid ook dingen die je in principe in Medische Vragen kwijt zou kunnen. Omdat dit specifieke onderwerp toch vaak terugkomt en er dan veel over gesproken wordt, leek een apart topic me gerechtvaardigd.

Is het mogelijk om ergens een lijst te vinden waarin alle topics staan die je op negeren hebt gezet? Ik heb een hele tijd geleden heel wat topics op negeren gezet en de enige manier waarop ik die nu weer ā€˜ontdekā€™ is als ik de exacte naam weet of er een nieuw topic wordt geopend.

Als je naar je profiel gaat en dan voorkeuren selecteert en categorieĆ«n. Dan zie je onderaan genegeerd/negeren staan en ā€˜tonenā€™. Als je op tonen klikt krijg je een lijst met alle genegeerde topics.

2 likes

Gevonden, dankjewel!

2 likes

Ik heb het idee dat zich de afgelopen week veel mensen hebben aangemeld op het forum (los van de meelezers) door Annic gate. Zijn er cijfers van het aantal nieuwe leden / extra bezoekers of meelezers afgelopen week. Ben wel heel nieuwsgierig :slight_smile:

6 likes

@moderators Hebben jullie hier zicht op? Of niet?

Wow, dat is echt ontzettend veel aangezien er normaal gesproken al veel bezoekers zijn :scream:. Bedankt voor je antwoord :slight_smile:

Ik verwijder ongeveer 1x per maand alle meelezers die niet actief meeposten. Die niet actieve accounts worden niet meenomen in het rapport omdat er letterlijk niks mee gebeurt. Ook niet inloggen of meelezen. We kunnen ze wel een keer verwijderen.

5 likes

Wat bedoel je met actief meeposten? Zit er een minimum aantal post aan?

Als je alleen maar meeleest en niet meepost op het forum heb je volgens ons niets te zoeken in de members only groep. Dat zijn vaak persoonlijke onderwerpen en het is niet de bedoeling dat mensen daar alleen maar voor hun plezier meelezen. We verwachten dan ook een actieve bijdrage aan het forum. Wat niet per se in die MO topics hoeft te zijn. Maar voor wat, hoort wat. Cijfers of min. aantal posts e.d. gaan we uiteraard niet delen. We verwachten gewoon een actieve bijdrage.

12 likes

Alle wayrwt topics worden na verloop van tijd verwijderd i.v.m. eventuele herkenbaarheid.

Ik kan ingeklapte spoilers niet openen, is dit een bekend probleem? Ik gebruik IE, ligt het daaraan?

image

27 likes