Vragen aan de mods en admins

Fijn! :grin:

1 like

Ja als je een foto upload en dan op het potloodje klikt zie je onder de foto 100% - 75% - 50%.

sorry ik ben geen mod maar leek me wel handig om antwoord te geven

1 like

Ik heb het thema veranderd naar standaard en nu is het rose. Maar de optie om het terug te veranderen ia verdwenen! Weet iemand waar ik het thema gewoon weer naar dark kan zetten?

9 likes

Ik denk dat die optie pas weer beschikbaar komt op 2 april ;).

5 likes

Ik vermoed dat het morgen weer normaal is :raising_hand_woman:t3:

4 likes

Haahaha same. Ik denk dat het een deel van de grap is.

4 likes

Onee wat dom haha! Totaal niet aan 1 april gedacht. Maar wat een gedrocht van een forum is dit :joy:

7 likes

Nou nou, de mods hebben echt hun best gedaan.

7 likes

Ik heb mijn FF altijd op thema dark staan, maar die is sinds vandaag opeens felroze haha. Ik kan nu onder interface niet meer vinden hoe ik het thema verander. Weet iemand of die optie verplaatst is?

1 like

Ik heb zo het vermoeden dat de mods voor vandaag die optie uitgezet hebben en dat hij er morgen weer is.

1 like

Pff ik ben zó dom hahaha

1 like

Is het roze 1april thema aan te passen? Met mijn oogaandoening is het heel lastig om te lezen. Zo niet ook geen probleem, dan wacht ik een dagje!

3 likes

Mijn telefoon staat op donkere modus en forum is ook donker. Misschien werkt dat voor jou ook?

Lol nu is het bij mij ook roze hahaha

1 like

Kan dat roze uit in het andere deel van het forum? @moderators

6 likes

Wat is het andere deel van het forum?

3 likes

We gaan er naar kijken of dat mogelijk is.

7 likes

Ik heb het gevoel dat we getrolld worden

7 likes

Ik weet eigenlijk niet of jij erin kan?

3 likes

Dat weet ik wel zeker, want als dat zogenaamde andere gedeelte echt bestond konden dergelijke vragen wel daar gesteld worden :thumbsup:

6 likes

Hebben meer mensen er last van dat dark theme geen pagina-Terugknop heeft? Met name als ik de zoekfunctie gebruik en een post open, maar die post toch niet is wat ik dacht, kan ik in dark niet terug maar zijn zoekresultaten… in de standaard interface kan het wel en had eerder ook geen problemen met dark geloof ik

Terugknop in standaard

Afwezig in dark…

1 like