Vragen aan de mods en admins

Ik heb het pas sinds vandaag, maar het is echt niet te doen. Dacht dat het aan het dorpse internet bij mijn ouders lag :joy:

2 likes

Het lukt me niet om hierbij foto’s up te loaden, wat kan ik doen?

2 likes

Zoals ook al als tip werd gegeven in het desbetreffende topic, plaats je je bericht, voordat de afbeeldingen daadwerkelijk zijn geupload. Kwestie van net even wat langer wachten dus.

2 likes

En ook pas de volgende foto toevoegen als de eerste helemaal klaar is @ZusjevanJoost , anders gaat het alsnog mis. Als je zo’n vraagteken ervoor ziet staan kun je de volgende pas toevoegen. Eerder kon je toch meerdere foto’s in 1 keer selecteren vanuit je galerij? Dat is verdwenen of niet?

Kan wel, maar één tegelijk gaat beter.

1 like

Dit heb ik ook gedaan, anders zou ik het niet hier vragen. Heb het scherm ruim 5 minuten open laten staan.

Maar ik ga het nog eens 1 voor 1 proberen!

Dat zou ook weer niet moeten, we zullen t in de gaten houden.

2 likes

Nee zoiets zou niet kunnen helaas!

2 likes

Achteraf snap ik het niet helemaal…. Volgen IS meldingen ontvangen van een topic. Hebben we het wel over hetzelfde?

1 like

Je krijgt alleen meldingen van nieuwe posts bij ‘watching’. Als je geen meldingen wil maar wel wilt weten of er nieuwe posts zijn doe je ‘tracking’.
Sorry even alleen in het Engels maar in de faq staat ook de NL naam.

Likes krijg je wel of niet door je like instellingen. Dat kun je niet op topicniveau instellen.

Mag dit misschien Knaagdieren en konijnen topic heten want konijnen zijn geen knaagdieren. :see_no_evil:

Je hebt helemaal gelijk.

3 likes

Dankje!

1 like

Misschien is er wel helemaal geen animo voor hoor, maar is het misschien een idee om een speciaal topic te maken voor mensen die bijvoorbeeld een survey doen voor hun studie ofzo? Ik vind het altijd leuk om die in te vullen in ieder geval, en ik zie ze soms gepost en weer verwijderd worden. En dan blijven dat soort posts hopelijk ook weg uit andere topics! Beetje in de geest van het promoot je blog-topic, zegmaar.

16 likes

Waarom heb ik ineens een regel onder mijn naam staan die ik daar niet heb neergezet? Want ik ben niet alleen leed. Beetje jammer vind ik dit wel.

1 like

Stukje forumfolklore:

Maar hij is al weg.

1 like

Heel vriendelijk bedankt :four_leaf_clover:

Het lijkt mij leuk om een topic te starten waarin allerlei lekkere (onbekendere) streekproducten kunnen worden verzameld zodat je die eens kan proberen als je op vakantie bent bijvoorbeeld.

Of is er al een topic waarin dit past? ‘Weg in eigen land’ onder Reizen dekt niet helemaal de lading denk ik, het lijkt me meer iets dat onder de tag Culinair past. Zijn er meer mensen die interesse hebben in een dergelijk topic en zo ja, is het oké als ik die open?

6 likes

Hi! Dit topic bestaat al! Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

2 likes

Ik bedoelde specifiek uit Nederland en in die topictitel staat buitenland.
Maar als Nederlandse producten ook in dit topic mogen zal ik daar posten. :smiley:

2 likes