Vragen aan de mods en admins

Ik heb het topic iver het nieuws op volgen staan. Echter krijg daar niet het blauwe bolletje met aantallen nieuwe reacties dn komt het topic ook niet meer jn mijn nog te lezen lijst.

Ik heb het al van volgen afgehaald en weer erop gezet, maar dat werkte helaas niemand.

Iemand een oplossing?

1 like

Zetten op ā€œIn de gaten houden?ā€

2 likes

Kan ik ook ergens instellen dat ik van een bepaald topic niet meer wil zien dat er nieuwe berichten zijn?

Je kan onderaan de pagina een topic op negeren zetten:

image

1 like

Dankjewel!

2 likes

Hoe kan ik mijn openbare profiel verbergen? Ik kom er niet uit.

Als ik op je naam klik zie ik ā€˜Het openbare profiel van deze gebruiker is verborgen.’

1 like

Ah bedankt! Maar waar zou men dit überhaupt kunnen instellen?

Bij voorkeuren - interface kan dat (op je profielfoto klikken en dan het poppetjes icon). Dan kan je een vinkje zetten bij ā€œMijn openbare profiel en aanwezigheidsfuncties verbergenā€

3 likes

Hoe verberg ik mijn profiel op de forum? 🄹

1 like

Staat letterlijk 1 post boven je

5 likes

Hoe krijg ik zo’n custom flair naast mijn username? Al in profielinstellingen gezocht maar niet gevonden dus als iemand kan helpen heel erg graag en bedankt alvast.

Krijg je toegewezen door de mods

2 likes

Ik heb dit aangevinkt en wijzigingen opgeslagen maar het is nog niet prive, wat doe ik verkeerd?

1 like

Niks, je bent gewoon privƩ

3 likes

Oh oke top!!

1 like

Ohh vandaar dat ik 'm nergens kan vinden thanks!

1 like

Je kunt een privƩberichtje sturen met de vraag om al je berichten te laten verwijderen! Helaas kunnen we geen selectie maken in bepaalde topics.

1 like

Weet niet zo goed in welk topic dit het beste past, maar weet iemand of er een topic (in members only, vermoed ik) is over burn-out? Heb er al een aantal keer op gezocht, maar kan nog niet echt iets vinden. Zit zelf sinds kort met een burn-out thuis en zou het fijn vinden om ervaringen van anderen te lezen.
Ik denk dus alleen in members only? Moet ik nog even wat meer posten op t forum, nu toch alle tijd voor :laughing:

1 like

Ja, die is er! Nog even door posten dus haha.
Veel sterkte en kracht! Het is echt heel kut maar het heeft mij veel gebracht uiteindelijk.

5 likes