Vragen aan de mods en admins

Bij mij sinds gisteravond!

4 likes

Wij merken zelf ook dat foto’s langzaam laden. We kijken er naar!

5 likes

ik heb er geen last van trouwens, superieur vlaamsch internet

2 likes

Dat was al langzaam dus nul verschil.

Ik merk trouwens voor mijn gevoel wel verschil tov vanmiddag, maar kan tussen mijn oren zitten.

2 likes

Het gaat nu super!! Eindelijk weer het normale forum terug, haha

Is het misschien een idee het fitbit/apple watch topic samen te voegen tot een smartwatch topic? Gezien er ook nog garmins, samsungs, en vast andere merken zijn.

4 likes

Hoi! Ik heb gezocht in de FAQ en in de zoekfunctie maar ik kan het niet vinden: hoe zet je ook alweer een user op ‘negeren’ (dus dat je iemands posts niet meer ziet)?

2 likes

Eerst zeggen wie je wilt negeren :smirk:

Nee grapje: naar je eigen profiel, voorkeuren, meldingen, gebruikers, negeren

2 likes

Ik krijg in het tips en ervaringen topic op zw/k sinds gisteravond bij elke nieuwe post een melding dat er op mij gereageerd is, terwijl dit niet zo is. Weten jullie hoe dit komt?

Heb je misschien onderaan de pagina per ongeluk een andere optie aangeklikt?

2 likes

Ah, lekker dom! Had blijkbaar idd per ongeluk iets aangeklikt waardoor ik het topic volgde. Had ik zelf ook nog wel kunnen bedenken…

2 likes

Wat betekent het rode tekentje?

1 like

Ik zag dat het topic voor titels weg is, maar mochten jullie iets leuk vinden ben ik wel klaar voor de volledige FF-experience @moderators. :biggrin:

5 likes

Bedoel je een topic, want je zit al op een forum nu?

1 like

Ja sorry ik bedoel topic :face_with_peeking_eye:

Sowieso kun je dat niet als nieuw lid, maar de mods zijn ook niet happig om al te veel nieuwe topics aan te laten maken. Ben wel benieuwd wat voor topic je aan wil maken als je letterlijk nog nooit een bericht hebt geplaatst

2 likes

Jeetje op zich is het toch niet zo’n heel rare vraag? Op andere forums werkt het vaak wel zo, bijv reddit of viva, waarbij iemand gewoon voor elke scheet een nieuw topic aanmaakt

5 likes

Nee zeg ik dat dan? Maar je mag als nieuw lid gewoon geen nieuw topic aanmaken, die rechten heeft niemand gelijk. En de mods zijn toch terughoudend met nieuwe aanmaken?
Maar ik vind het wel apart dat iemand zonder enig bericht gelijk een topic wil aanmaken ja, dan krijg ik wel gelijk idee dat het om reclame oid gaat. Waarschijnlijk daarom ook de eerste regel voor nieuwe leden

2 likes

Nee klopt maar de vraag “wat wil je aanmaken als nieuw lid” kwam op mij wel zo over haha. Omdat het geen gekke gedachtegang is. Maar goed waarschijnlijk heb je gelijk en is het reclame

1 like

Ik zie ineens felle groene randjes rond de avatars/ profielafbeelding van sommige gebruikers. Wat betekent dit?