Vragentopic Secret Santa 2019

Jaaaaa ik heb m!
Ik ga vanavond uitpakken, als mn stuiterende kind op bed ligt zodat ik het pakket alle aandacht kan geven!

Oh noo @Aquiver, mijn postpunt wilde het pakketje niet accepteren omdat het te groot was? Ik heb hulpelfjes ingeschakeld die morgenmiddag een tweede poging gaan doen. Sorry voor de kleine vertraging, maar hopelijk is 'ie het wachten waard :slight_smile:

Lieve @Evenveel,
Jouw Santa ligt sinds dit weekend met griep op bed.
Daarom heeft ze haar vader als kerstelf aan het werk gezet.
Jouw pakket was al klaar, morgen neemt hij het mee.
Wel een dagje te laat maar hopelijk nog steeds oké.
XOXO Santa

Lieve @Chuckie,

Jouw pakketje is gisteren al op de post gegaan,
Ik hoop dat hij niet teveel hoeft te doorstaan.

Hij komt volgens de track and tracé tussen 11:45 en 14:15 aan.
Ik hoop dat je dan thuis bent, dat als de bel gaat je kunt opstaan.

Liefs,
Santa

1 like

whooooo, nog meer zin in zaterdag!!

Haha nu maak je mij wel heeeel benieuwd :sweat_smile:! Is helemaal niet erg, ik weet dat ie komt!

Wat lief, dankjewel!

Ahhhh ik ben zo benieuwd!!! Ik ga speciaal thuis studeren in plaats van op de uni hiervoor haha

Lieve @DikkeKip,

Santa zit er erg mee in haar maag,
Maar ze had ongelooflijk veel pech vandaag.
De arrenslee liep onderweg veel vertraging op bij de NS,
Waardoor ze niet meer op tijd kon komen bij het postkantooradres.
Het spijt Santa heel erg, ze deed het echt niet expres.
Morgenochtend gaat je pakket direct op de post, ditmaal wél met succes.
Je zit dus nog hééél even in de stress.

Liefs, Santa

4 likes

Oh Santa dat geeft helemaal niks!
Ik ben erg benieuwd wat voor moois je ervan gemaakt hebt :blush:

1 like

@ElizabethGilbert
Volgens DPD zou Santa’s pakje de volgende werkdag bij jou geleverd worden. Als ik iets meer voor over het tijdsvak laat ik het zeker weten!

Tussen 13u36 en 14u36 weet DPD me te melden!
Je kan je al vol verwachting bij de voordeur positioneren :santa:

@GrumpyHarry
Je pakketje is afgeleverd bij de buren. Als je geen briefje in de brievenbus hebt, laat het maar weten, dan stuur ik je hun huisnummer! :slight_smile:

1 like

Hi Santa!
Aaah zo spannend! Ik zal mijn ouders even instrueren, dan kan ik het zaterdag gelijk openmaken! :grin:

@instantramen
Wil je je pakket bij een DHL punt afhalen (en zo ja, welke is voor jou het handigst?) of kan het pakket rechtstreeks naar jouw adres? Het pakket wordt vandaag naar de post gebracht door Rudolf dus het gaat om je beschikbaarheid van morgen. :santa:t3:

@Desalnietteplus je pakketje is bij de buren op nr 5 bezorgd!

1 like

@Melman

De postbode kwam langs met zijn bus,
Maar miste je thuis dus
Is het pakket afgegeven bij je buren,
Dus ik zou daar vanavond maar eens gaan turen.

Santa hoopt dat je het snel bij kunt,
Want dat is beter voor iets wat er in zit, anders is het ook sund.

Groetjes,
Santa

1 like

Hoi Santa :blush::blush:
Naar mijn adres is voor mij het handigste, er zijn hier namelijik altijd wel mensen thuis om het pakketje aan te nemen. Kan wel zijn dat ik hier zondag/maandag pas weer ben dus niet schrikken als het even duurt voordat ik naar het foto-topic sprint haha.

Santa, mijn pakket is bezorgd, maar ik ben vanavond later thuis en ga hem daarom waarschijnlijk morgen pas openmaken! :blush:

Jaaaa ik heb 'm! Kreeg bij het ophalen een verplichte rondleiding door het hele huis van de buurvrouw maar uiteindelijk kon ik m’n pakje meenemen en heb net alles uitgepakt dus de inhoud is gered :grin:. Ga morgen even uitgebreider reageren en de foto’s plaatsen in het andere topic maar ik ben heeeeel enthousiast, thanks!

1 like