Vragentopic Secret Santa 2019

Hoi Santa! Wat leuk om wat te horen :blush: Bij mij thuis is helemaal top, ik ben de komende dagen eigenlijk elke avond wel thuis (vanavond ook), en zondag waarschijnlijk ook overdag. Als je het liever nog iets specifieker af wil spreken is dm’en misschien handig?

1 like

Hoi Santa, kun je een heads up geven als het pakketje eraan komt? In verband met werk ben ik doordeweeks niet thuis, misschien wil mijn oudere buurvrouw het wel aannemen als ik het lief vraag. :blush:

Misschien is dit al gevraagd of staat het al ergens, maar gaan we raden wie onze Santa is als alle pakjes zijn open gemaakt?

Ik wilde heel graag wachten met openen, maar kon me niet inhouden :joy: Heb alleen het gedicht gelezen en dat was al fantastisch :heart::heart::heart: Ook denk ik al te weten wie mijn santa is :smirk:

1 like

Ja we willen wachten met raden tot iedereen haar pakketje heeft ontvangen.

Leuk dat je zo enthousiast bent :smiley:

1 like

Wacht iedereen hier tot kerst van degenen die al pakketjes hebben of gaan jullie al uitpakken?

1 like

Door dit soort berichten weet ik niet of ik me nog veel langer ga kunnen inhouden hahah

1 like

Hoi Twijfelaar,

Deze santa stond van de week voor een dichte deur bij de winkel waar een van je cadeautjes vandaan komt. Morgen probeer ik het nog een keer en kan alles jouw kant op.
Ik zal je via de organisatie je track en trace code sturen, Zodat je weet wanneer je het kan verwachten.
Ik zie dat het bij DHL mogelijk is om het pakketje rechtstreeks naar een pakketpunt te laten brengen. Kan je het laten weten als je dat een handige optie vindt?

Haha nee ik heb geen geduld om te wachten tot kerst!

1 like

Jaaaa pakketpunt! Ik zoek even een pakketpunt van DHL in de buurt.

Edit: ik stuur er een door via de organisatie. Bedankt voor het meedenken. :face_with_hand_over_mouth: En ik kijk uit naar mijn pretpakketje. :hugs::confetti_ball:

Lieve @wompie

Vanaf nu komen de slapeloze nachten, want je kan op je pakketje gaan wachten
Vandaag verstuur ik hem met de post en hoop ik dat je me van mijn zenuwen verlost
Hopelijk gaat alles met de post gewoon goed en komt het pakket je snel tegemoet!

omg mijn pakketje komt vandaag! Ik ben gewoon zenuwachtig haha!

image https://media.giphy.com/media/326gA0DRe11c96JzDk/giphy.gif

Eek zo leuk!!! :heart_eyes::christmas_tree:

3 likes

Deze Santa kan chillen na een lange tocht,
@Bertie, jouw pakket komt ergens deze week om de bocht

Nu geen rijm meer, want t wordt er niet beter op. Al m’n rijmtalent heb ik in het gedicht in je pakket gestopt

Xoxoxo

10 likes

Haha, superleuk! :grimacing:

Ha @Missy,

Hier je Santa weer met de laatste informatie,
het pakket ging gisteren op de post en dinsdag 17 december arriveert de creatie.
Veel plezier met het uitpakken ervan,
groetjes van je geheime kerstman.

1 like

Lieve @Desalnietteplus,

Ookal ben jij zelf nog niet in het land,
Ik wilde je wel even informeren over de laatste stand.

Het pakket is onderweg en wordt op dinsdag verwacht, tot die tijd is de track en trace nog van kracht.

En ookal ben jij diegene die het pakket heeft verdiend, voor het gemak staat deze op naam van jouw vriend.

Succes met de laatste loodjes voor je studie, nog even en dan ben je klaar! Daarna wordt het genieten met je familie, cadeaus en zijn de heerlijke feestdagen dan eindelijk daar!

Liefs Santa

afbeelding

1 like

Oh yes yes yes!!! Kijk er heel erg naar uit, bedankt lieve santa!!!

Hoi @Maestoso, je pakketje is ingepakt en onderweg! :blush: De track & trace code zit in je inbox.
Liefs, Santa

1 like

Lieve @wompie

In rijm gaat dit nu even lastig, dus typ ik het even heel saai!
De track & trace ga ik je sturen, maar mijn naam moest worden ingevuld en dat haalt natuurlijk de spanning eraf, dus ik laat je weten wanneer en hoe laat hij bezorgd wordt. Maandag wordt hij gesorteerd en verstuurd, dus hij is er van de week! (exacte datum + tijd laat ik je natuurlijk weten)

1 like

Lieve @Meka,

De elfjes hebben je pakket net bij PostNL gebracht,
Dus de kerstman & Rudolf kunnen nu onderweg door de nacht.
Als het goed is krijg je van de organisatie de track&trace-code,
En zul je niet verrast worden door de postbode!

Liefs,
Santa

1 like